Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Jasne cele kampanii na Facebooku

Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.

Jasne cele kampanii na Facebooku

Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.
Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę