Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Jasne cele kampanii na Facebooku

Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.

Jasne cele kampanii na Facebooku

Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.
Nieważne, czy jesteś weteranem orderu piksela konwersji, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na Facebooku – początek tworzenia kampanii wygląda zawsze tak samo. Musisz wybrać „Cel reklamy”. Cel rozumiany jako działanie, do którego chcesz przekonać użytkownika.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę