40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Sukces pod kontrolą

John Wanamaker miał kiedyś powiedzieć, że połowa budżetu wydanego na reklamę jest zainwestowana dobrze, ale nie wiadomo, która to połowa. Inny amerykański przedsiębiorca tego okresu – Henry Ford – we właściwym sobie, kpiącym stylu stwierdził, że ludzie, którzy wstrzymują reklamy, żeby zaoszczędzić pieniądze, zachowują się tak, jakby zatrzymywali zegar z myślą, że oszczędzą czas. Rozumiał, że marketing jest kluczowym obszarem funkcjonowania firmy, i nie zamierzał na nim oszczędzać. Chciał jedynie efektywnie wydawać pieniądze. Dziś zapewne byłby zachwycony, gdyby zobaczył, jakie mamy ku temu możliwości.

Sukces pod kontrolą

John Wanamaker miał kiedyś powiedzieć, że połowa budżetu wydanego na reklamę jest zainwestowana dobrze, ale nie wiadomo, która to połowa. Inny amerykański przedsiębiorca tego okresu – Henry Ford – we właściwym sobie, kpiącym stylu stwierdził, że ludzie, którzy wstrzymują reklamy, żeby zaoszczędzić pieniądze, zachowują się tak, jakby zatrzymywali zegar z myślą, że oszczędzą czas. Rozumiał, że marketing jest kluczowym obszarem funkcjonowania firmy, i nie zamierzał na nim oszczędzać. Chciał jedynie efektywnie wydawać pieniądze. Dziś zapewne byłby zachwycony, gdyby zobaczył, jakie mamy ku temu możliwości.
John Wanamaker miał kiedyś powiedzieć, że połowa budżetu wydanego na reklamę jest zainwestowana dobrze, ale nie wiadomo, która to połowa. Inny amerykański przedsiębiorca tego okresu – Henry Ford – we właściwym sobie, kpiącym stylu stwierdził, że ludzie, którzy wstrzymują reklamy, żeby zaoszczędzić pieniądze, zachowują się tak, jakby zatrzymywali zegar z myślą, że oszczędzą czas. Rozumiał, że marketing jest kluczowym obszarem funkcjonowania firmy, i nie zamierzał na nim oszczędzać. Chciał jedynie efektywnie wydawać pieniądze. Dziś zapewne byłby zachwycony, gdyby zobaczył, jakie mamy ku temu możliwości.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę