Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

W performance marketingu jesteś tak dobry, jak dobrze potrafisz go zmierzyć

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

W performance marketingu jesteś tak dobry, jak dobrze potrafisz go zmierzyć

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.
Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę