40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

W performance marketingu jesteś tak dobry, jak dobrze potrafisz go zmierzyć

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

W performance marketingu jesteś tak dobry, jak dobrze potrafisz go zmierzyć

Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.
Tradycyjny marketing przeżywa obecnie ciężkie chwile. Część firm opiera się na dotychczasowych metodach, korzysta z wypracowanych taktyk i wciąż próbuje, z mniejszym lub większym skutkiem, zwrócić na siebie uwagę potencjalnego klienta. To jednak tylko taktyka, na dodatek odchodząca do lamusa. Trzeba wejść na poziom myślenia strategicznego. Tylko taka perspektywa pozwoli robić prawdziwe postępy i realnie rozwijać biznes.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Czeki BLIK wdrożone wraz z Motivation Direct

Konsumenci we współczesnym świecie przyzwyczajeni są do błyskawicznych realizacji ich zamówień i natychmiastowego dostępu do wielu zasobów, również krótkiego tempa realizacji oczekują w zakresie gratyfikacji w programach lojalnościowych. W świecie transakcji bezgotówkowych i zakupów online jest to jak najbardziej możliwe, wymaga jednak przełamania schematów i sięgnięcia po narzędzia wprowadzające zupełnie nową jakość na rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę