Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Walka z ROPO

Rośnie świadomość rodaków, którzy z roku na rok coraz mocniej ufają sklepom „niestacjonarnym” i korzystają z możliwości robienia w nich zakupów. Najnowszy raport Gemiusa wskazuje, że już 54% badanych kupiło coś przez internet. Daje to aż 6-proc. wzrost w stosunku do danych z roku ubiegłego. Brzmi świetnie, ale mimo wszystko trudno o przesadny optymizm. Dlaczego?

Walka z ROPO

Rośnie świadomość rodaków, którzy z roku na rok coraz mocniej ufają sklepom „niestacjonarnym” i korzystają z możliwości robienia w nich zakupów. Najnowszy raport Gemiusa wskazuje, że już 54% badanych kupiło coś przez internet. Daje to aż 6-proc. wzrost w stosunku do danych z roku ubiegłego. Brzmi świetnie, ale mimo wszystko trudno o przesadny optymizm. Dlaczego?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.