Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 3.

W grach logo Twojej firmy mogą zobaczyć i zapamiętać miliony osób. Niektóre marki zyskują w ten sposób sympatię i rozpoznawalność, inne się ośmieszają lub zostają znienawidzone. Poniższy artykuł ma na celu pomóc Ci dołączyć do tych pierwszych.

Co należy wiedzieć o graczach, aby nie stracić 13 milionów. Cz. 3.

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest immersja i dlaczego jest tak ważna dla graczy,
  • jak wykorzystać gry, jako medium reklamowe bez niszczenia immersji,
  • jak wykorzystać product placement do promocji swojej marki i co się może nie udać,
  • jak firmy tworzą gry, które są materiałami promocyjnymi,
  • jak można promować swoją firmę, zyskując wdzięczność całej branży gier - zarówno developerów, jak i graczy.
W grach logo Twojej firmy mogą zobaczyć i zapamiętać miliony osób. Niektóre marki zyskują w ten sposób sympatię i rozpoznawalność, inne się ośmieszają lub zostają znienawidzone. Poniższy artykuł ma na celu pomóc Ci dołączyć do tych pierwszych.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.