Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

5. jubileuszowa edycja EastBiz. Świat e-commerce znów spotka się w przestrzeniach BPN-T i Politechniki Białostockiej

1600 uczestników i 93 prelegentów. Tyle osób wzięło udział w poprzednich czterech edycjach największej w północno-wschodniej Polsce konferencji, adresowanej do przedstawicieli biznesu online. Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz w tym roku świętuje swój jubileusz. 12-13 października oczy branży e-commerce zwrócone będą na Białystok.

5. jubileuszowa edycja EastBiz. Świat e-commerce znów spotka się w przestrzeniach BPN-T i Politechniki Białostockiej

1600 uczestników i 93 prelegentów. Tyle osób wzięło udział w poprzednich czterech edycjach największej w północno-wschodniej Polsce konferencji, adresowanej do przedstawicieli biznesu online. Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz w tym roku świętuje swój jubileusz. 12-13 października oczy branży e-commerce zwrócone będą na Białystok.

Tegoroczny event potrwa dwa dni. Pierwszy poświęcony będzie prelekcjom znanych i cenionych w branży praktyków i odbędzie się w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Drugi dzień to czas warsztatów na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej.

Adresatami konferencji są: właściciele sklepów internetowych, pracownicy działów marketingu i sprzedaży, a także entuzjaści pragnący rozpocząć aktywność na polu e-commerce. Inspiracji każdej z grup na pewno nie zabraknie, jak też nowych kontaktów.

„Branża e-commerce rośnie w dwucyfrowym tempie. Jest atrakcyjna zarówno dla przedsiębiorców, inwestorów oraz osób szukających perspektywicznej pracy. Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz prezentuje problematykę skupioną na najważniejszych trendach w branży. Tematy proponują sami prelegenci, którzy żyją nimi na co dzień. Pierwszego dnia Białostocki Park Naukowo-Technologiczny stanie się fizyczną i mentalną przestrzenią spotkań, wymiany myśli, dobrych praktyk, co naprawdę owocuje w przyszłości” – mówi Anna Daszuta-Zalewska,  Dyrektor BPN-T.

Przyjść na EastBiz i znaleźć wspólnika do biznesu

EastBiz to oprócz solidnej dawki wiedzy także, a może nawet przede wszystkim, networking. Wymiana wizytówek, dobrych praktyk, możliwość zadania nurtujących pytań tym, którzy są silnikiem tej branży – okazji do poszerzenia portfolio kontaktów na pewno nie zabraknie. Tradycją już stało się wieczorne Afterparty, wieńczące pierwszy dzień konferencji. W luźnej atmosferze znikają wszelkie bariery. Nagle ktoś, kogo się podziwia za osiągnięcia, może stać się nowym znajomym, wspólnikiem czy nawet inwestorem. Warto więc być otwartym i skorzystać z okazji, jakie stwarza EastBiz.

„EastBiz daje szansę na rozszerzenie kontaktów i zbudowanie trwałych relacji biznesowych. To czasami ważniejsze niż zasoby i umiejętności. Jednym słowem, opłaca się bywać. Opłaca się przyjechać na konferencję nawet z drugiego końca Polski.” – zachęca Kamila Kiersznowska, EastCamp Białystok.

Użyźnianie pola e-biznesu, czyli wiedza i dobre praktyki

Prelekcje najbardziej gorących nazwisk w branży e-commerce, co roku skupiają uwagę setek uczestników. Przez cały pierwszy dzień będą oni pobudzani najświeższymi trendami, analizami, wnioskami i inspiracjami płynącymi ze sceny Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Prezentowane kwestie są zachętą do samodzielnego pogłębiania interesujących dla uczestników tematów. Podczas 30-minutowego wystąpienia, mówcy z reguły zdążają zaciekawić, rozbawić czy nawet zaszokować publiczność. Nigdy zaś nie dadzą rady wyczerpać problemu. Ten wielki spektakl talentów może przyprawić o zawrót głowy. Idea jest jedna: umożliwić wzajemne poznanie się i wymianę myśli, aby strefa e-biznesu w Polsce była coraz silniejsza i żyzna w nowe inicjatywy.

Prelekcje mają pobudzać do zastanowienia się nad dotychczasowymi działaniami, dawać przysłowiowego kopa do dalszej pracy i aktualizować wiedzę. Bo ta zmienia się w e-commerce niezwykle szybko.

I dzień EastBiz: sprzedaż, marketing, panel dyskusyjny

Pierwszy dzień konferencji porządkują 3 sekcje: Kanały Sprzedaży, Działania Marketingowe i Panel Dyskusyjny.

W Kanałach Sprzedażowych pojawią się m.in. takie tematy jak „GoGlobal – jak skutecznie rozwinąć sprzedaż online na rynku globalnym?” (Konrad Zach), „Jak to robią inni, jak to robić dobrze, czyli zarabiaj wysyłając SMS!” (Edyta Godziek). W Działaniach Marketingowych usłyszymy o najnowszych trendach w SEO, porównując je ze sprawdzonymi standardami (Szymon Słowik). Będzie też mowa o matematyce na zapleczu e-commerce (Krzysztof Wieczorek).

II dzień EastBiz: nauka dobrych praktyk

Teoria teorią, ale e-commerce to przede wszystkim praktyka. Dlatego cały drugi dzień EastBiz poświęcony został warsztatom. Mamy aż 6 tematów do wyboru:

  • Co buduje sklep na zewnątrz czyli offsite SEO (Katarzyna Baranowska, Paweł Gontarek),
  • Jak przygotować się do kampanii lead generation? (Robert Marczak),
  • eBiznes Mama (Tomasz Cincio, Dariusz Januszkiewicz),
  • Optymalizujemy sklep dla użytkownika i wyszukiwarki – onsite SEO (Katarzyna Baranowska, Paweł Gontarek),
  • Kampanie na Facebooku (Anna Czyżewska),
  • Email marketing bez tajemnic (Marcin Kociuba)

Warsztaty odbędą się na Politechnice Białostockiej na Wydziale Inżynierii Zarządzania.

Więcej informacji oraz link do rejestracji dostępny jest na stronie www.east-biz.pl.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białegostoku oraz Rektor Politechniki Białostockiej.

Partner merytoryczny: Krajowa Izba Rozliczeniowa

Partnerzy: DrTusz, SerwerSMS.pl, Thulium

Magazyn Marketer+ objął konferencję swoim patronatem medialnym.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę