Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Augmented Advertising & Sales – pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce

Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – „Augmented Advertising & Sales CEE”.

Augmented Advertising & Sales – pierwsza w rejonie CEE konferencja o AR i VR w marketingu oraz sprzedaży odbędzie się w Polsce

Współczesny konsument, przemieszczający się pomiędzy światem digitalowym a rzeczywistym, wpływa na modele biznesowe firm. Szczególnie w obszarze komunikacji i sprzedaży. Jak połączyć go z marką w digitalu i realu naraz? Za pomocą wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Już 16 maja w Warszawie odbędzie się najpraktyczniejsza konferencja, która będzie w całości poświęcona wykorzystaniu tych technologii w marketingu, sprzedaży i reklamie – „Augmented Advertising & Sales CEE”.

Izba Gospodarki Elektronicznej, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz agencja ContentHouse chcą rozpocząć poważną dyskusję na ten temat. Pierwszym krokiem jest organizacja konferencji Augmented Advertising & Sales CEE – pierwszego w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenia w całości poświęconego możliwościom, przykładom oraz przyszłości technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. – Konferencja Augmented Advertising & Sales CEE jest odpowiedzią na zapotrzebowanie biznesu w obszarze rozszerzonej sprzedaży i reklamy. W Nowym Jorku, na największym retailerowym wydarzeniu, technologie te były uznawane jako główny trend w komunikacji z wirtualnym konsumentem – mówi Patrycja Saas-Staniszewska, prezes e-Izby. – Wiele mówi się o łączeniu świata offline z online, budowaniu wyjątkowego doświadczenia konsumenta. Wciąż jednak brakuje nam miejsca, gdzie moglibyśmy podzielić się pomysłami, praktycznymi przykładami wdrożeń technologii VR i AR w reklamie oraz sprzedaży, a także obawami i ewentualnymi ograniczeniami.

Jako nowoczesne społeczeństwo zaczęliśmy przekształcać się z „Big Data society” w „algorithm society”, ponieważ człowiek XXI w. potrzebuje pomocy, w odnalezieniu się w gąszczu otaczających go informacji. Także tych handlowych. Skuteczne algorytmy, wsparte dobrą wizualizacją, mogą być doskonałym narzędziem do efektywnej komunikacji między marketerami i konsumentami. VR, AR i inne drogi rozszerzonej komunikacji pozwalają konsumentom wchodzić w atrakcyjne formy interakcji z dostępnymi informacjami i wybierać te najbardziej przydatne do podejmowania decyzji zakupowych. Czego chcieć więcej od marketingu? – komentuje Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Na konferencji uczestnicy poznają najnowsze wdrożenia z Augmented Reality, Virtual Reality oraz obszaru sztucznej inteligencji wspierającej technologie służące rozszerzonej sprzedaży. Organizatorzy zapewniają dostęp do unikalnej wiedzy, która dotychczas tkwiła w działach marketingu dużych marek. Zaproszeni eksperci podejmą tematy związane z trendami i badaniami w tej ciągle rozwijającej się dziedzinie, pokażą inspirujące case studies oraz podzielą się swoimi know-how. – Uczestnikom konferencji chcemy zapewnić możliwość spotkania wielu specjalistów – od badaczy, przez ekspertów z marketingu i sprzedaży, aż po praktyków, którzy technologie VR i AR tworzą i wdrażają na co dzień w różnych projektach marketingowych i sprzedażowych – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Wraz z tymi ekspertami opowiemy, jak budować spójną ścieżkę doświadczeń użytkownika na najważniejszych obecnie polach: digital, AR, VR, social media, content marketing, DOOH. Celem jest spójność oraz naturalne uzupełnianie się wszystkich obszarów na styku technologii i marketingu – dodaje Miłkowski.

Konferencja została objęta patronatem międzynarodowych organizacji: AR/VR Association oraz Ecommerce Europe.

Kierunek rozwoju oraz możliwości wykorzystania technologii wirtualnej, rozszerzonej lub zmiksowanej rzeczywistości w mediach to tematy, które często zaprzątają głowy najważniejszych osób ze świata reklamy i marketingu. Jeszcze większe zainteresowanie wzbudzają przykłady wykorzystania AR lub VR w kampaniach marketingowych oraz ich wyniki. O tym, o czym dyskutuje się już od dawna za granicą, w Polsce chce (i może) mówić niewiele osób. Jeszcze mniej boi się zainwestować w nową, nieznaną technologię.

Z konferencji Augmented Advertising & Sales CEE najwięcej praktycznej wiedzy będą mogły wynieść osoby, które chcą budować doświadczenie konsumentów w nieszablonowy sposób, pogłębiać interakcje z produktem w sklepie stacjonarnym oraz w e-commerce, tworzyć rozszerzone formaty w kampaniach reklamowych na Facebooku czy content marketingu. Nie zabraknie też tematów związanych z wykorzystanie VR i AR w reklamie zewnętrznej oraz druku. Branże, które szczególnie mogą skorzystać na tej technologii to fashion, beauty, motoryzacja, retail, nieruchomości oraz sklepy internetowe.

Konferencja Augmented Advertising & Sales CEE odbędzie się 16 maja 2019 roku w Warszawie. Przedsprzedaż biletów właśnie ruszyła.

O szczegółach wydarzenia można dowiedzieć się więcej serwisu internetowego: https://arconference.eu.

Zapraszamy także na stronę wydarzenia na Facebooku.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę