Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Budowanie marki i jej wpływ na sprzedaż tematem przewodnim TIGERSUNITED2: #BRANDCORE. wirtualna konferencja SOCIAL TIGERS już 11 września

TIGERSUNITED2: #BRANDCORE to II edycja wirtualnej konferencji organizowanej przez agencję Social Tigers. Tym razem tematem przewodnim jest budowanie marki. Wśród prelegentów Franciszek Bazyli Georgiew, Karolina Kawska, Martyna Celuch i Filip Lewandowski z Social Tigers, a także przedstawiciele marek współpracujących z agencją, m. in. I’M Inter Motors i Krowarzywa. Wydarzenie startuje 11 września o godz. 9:30. Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy: www.tigersunited.pl. 

Budowanie marki i jej wpływ na sprzedaż tematem przewodnim TIGERSUNITED2: #BRANDCORE. wirtualna konferencja SOCIAL TIGERS już 11 września

TIGERSUNITED2: #BRANDCORE to II edycja wirtualnej konferencji organizowanej przez agencję Social Tigers. Tym razem tematem przewodnim jest budowanie marki. Wśród prelegentów Franciszek Bazyli Georgiew, Karolina Kawska, Martyna Celuch i Filip Lewandowski z Social Tigers, a także przedstawiciele marek współpracujących z agencją, m. in. I’M Inter Motors i Krowarzywa. Wydarzenie startuje 11 września o godz. 9:30. Udział jest bezpłatny, obowiązują zapisy: www.tigersunited.pl. 

#BRANDCORE to odpowiedź na to, że “budowanie wizerunku” i “twarda sprzedaż” to pojęcia, które oddaliły się od siebie na skalę niemal kosmiczną. Podczas konferencji specjaliści z Social Tigers i ich goście (w sumie 10 prelegentów) wezmą na warsztat relację pomiędzy działaniami brandowymi a aktywną sprzedażą. Zdemontują proces pozyskiwania klienta i pokażą, w jaki sposób połączyć konsekwentne budowanie zasięgów z działaniami domykającymi sprzedaż i zapewniającymi biznesowi rozkwit.

Wydarzenie odbędzie się w formule interaktywnych paneli dyskusyjnych połączonych z prelekcjami. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają darmowy dostęp do nagrań z konferencji.

W ramach działań towarzyszących dzień przed konferencją odbędą się darmowe konsultacje na grupie Tygrysy Socialu. Zainteresowani będą mogli umówić się na indywidualne rozmowy z ekspertami ze społeczności. Więcej informacji: www.tigersunited.pl.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Sparta Loyalty Platform

Programy lojalnościowe są doskonałym narzędziem strategii marketingowej do budowania silnej marki i utrzymania pozytywnych relacji z klientem. Świadomi oczekiwań współczesnego odbiorcy dostarczamy rozwiązania, które idealnie wpasowują się w trendy i wymagania rynku.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę