Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

Konferencja Marketing Maraton rusza 28 listopada 2017 r. W Multikinie Złote Tarasy Warszawa spotkają się najlepsi polscy eksperci od marketingu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W programie dziesięć prelekcji, panel dyskusyjny o przyszłości marketingu oraz - oczywiście! - czas na networking.

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

Konferencja Marketing Maraton to kontynuacja cyklu szkoleń Online Marketing Maraton organizowanych przez polski start-up CallPage. Cztery dotychczasowe edycje OMM (trzy polskie i jedna angielska) odniosły spektakularny sukces. Nie dziwi więc, że organizatorzy zdecydowali się przenieść je “do reala” i zorganizować intensywne, jednodniowe wydarzenie, dzięki któremy prelegenci i uczestnicy w końcu spotkają się twarzą w twarz.

Marketing Maraton zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich ekspertów i praktyków marketingu, którzy w czasie prelekcji zdradzą sekrety swojej pracy. Opowiedzą m.in. o tym, jak wykorzystać dane dostępne w sieci do prowadzenia działań marketingowych, jak poradzić sobie z wprowadzeniem marki na rynki zagraniczne, budować lojalność klientów i poprawić doświadczenie użytkowników czy jak efektywnie mierzyć efekty wielomilionowej kampanii online.

Znanych twarzy nie zabraknie – wśród zaproszonych przez CallPage prelegentów znajdują się Michał Sadowski (CEO Brand24), Paweł Sala (współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail), Artur Jabłoński (szkoleniowiec i konsultant ds. e-marketingu), Sergey Butko (Head of Marketing w CallPage), Bartosz Majewski (Współzałożyciel i CSO RightHello), Magdalena Urban (CEO Urban Legend), Anna Kreiser (Digital Strategist w Digitalkod), Piotr Stohnij (ekspert ICAN Institute), Anna Szumińska (Współzałożyciel firmy Szumisie) i Tomasz Nowiński (Założyciel Travelist.pl).

Sprzedaż biletów już ruszyła! Do 31 października dostępne będą bilety “Early Birds” za 249 zł,w ramach których otrzymuje się to samo, co pakiecie “Standard”, tj. prawo do udziału w prelekcjach, kawę i catering, paczkę z gadżetami, materiały video z konferencji oraz certyfikat uczestnictwa. Bilety “Standard” można zakupić w cenie 479 zł.

Potrzebujesz czegoś więcej? Rozważ w takim razie bilety “Premium” uprawniające do dodatkowych bonusów (m.in. VIP Room, asystent i miejsce w pierwszych rzędach z zasilaniem). A jeśli chcesz wysłać na konferencję cały swój zespół, możesz kupić bilety grupowe.

Specjalnie dla czytelników Marketer + przygotowaliśmy dodatkowy rabat na bilety.

Bilet Early Birds – 30% do 31.10.2017 z kodem rabatowym: marketer+early

Bilet Standard – 50% do końca sprzedaży biletów, z kodem rabatowym: marketer+standard

Bilet Premium – 20% do końca sprzedaży biletów, z kodem rabatowym: marketer+premium 

Szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, prelegentów i cen biletów można znaleźć na stronie: http://www.marketingmaraton.com/konferencja.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.