Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?

Już 3 listopada nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN na rynku ukaże się nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” to uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowej książki autorstwa Barbary Stawarz-García z 2015 roku: „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?

Nowe wydanie „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu
i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów” autorstwa Barbary Stawarz-García stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

***

O autorze:

Barbara Stawarz-García – absolwentka dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi agencję content marketingową Happy Content. Wcześniej związana m.in. z Hubert Burda Media oraz Rzeczpospolitą. Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski czy LG. Autorka licznych publikacji – prasowych i książkowych w zakresie marketingu internetowego. Prelegentka na konferencjach branżowych oraz trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn BRIEF w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

***

Zapraszam Cię na wizytę w niezwykłym domu. Jest on niezwykły, bo z jednej strony nie można do niego wejść,
a z drugiej – prawdopodobnie wchodzisz do niego codziennie. Niezwykły, bo fizycznie nie istnieje, a jednak pochłania coraz więcej uwagi i pieniędzy. Wreszcie niezwykły, bo choć jest młody, to ma ogromną siłę działania i coraz większy wpływ na domy, które stabilnie stoją od lat, takie jak fabryki czy sklepy. Często ma siłę destrukcyjną. Zapraszam Cię zatem do domu, którego istnienia nie można podważyć i dłużej lekceważyć. To wirtualny dom Twojej marki. To Twoje miejsce w internecie. Niezwykłe miejsce również dlatego,
że jest bardzo „kosmopolityczne” i ma – a właściwie powinno mieć – nieograniczony żadnymi granicami zasięg.

 

Tytuł: Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów (Wydanie: 2)

Autor: Barbara Stawarz-García

Premiera: 03.11.2017

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.