Nowy numer o social mediach

Dowiedz się jak skutecznie reklamować się, sprzedawać i obsługiwać klientów w social mediach.

Zobacz numer

„Czy jesteś gotowy na przyszłość?” – 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

Jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, które od dekady jest źródłem inspiracji nie tylko dla marketerów.

„Czy jesteś gotowy na przyszłość?” – 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

Jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego pod hasłem „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” odbędzie się 7 i 8 listopada w Kinotece, w Pałacu Kultury i Nauki. To jedno z najciekawszych wydarzeń organizowanych dla branży marketingowej, które od dekady jest źródłem inspiracji nie tylko dla marketerów.

Forum Marketingu Zintegrowanego to wydarzenie dedykowane osobom związanym z marketingiem, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji FMZ „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada niezwykle interesującą dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.

Pierwszy dzień (7 listopada) to spojrzenie w „marketingową przeszłość”, czyli prezentacja najlepszych case studies marketingu 360° z ostatnich miesięcy. Przedstawione zostaną m.in. kampanie, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow.

 7 listopada w programie m.in.:

  • Event Magnum, czyli impuls rodzi emocje!

Barbara Kierdelewicz (Unilever), Żaneta Szysz (Mindshare Polska)

  • Jak zmierzyć wszystkie punkty styku? – czyli atrybucja i geocoding w kampanii Orange Finanse

Piotr Zapała (Orange Polska), Norbert Mazur (Reprise)

  • Interaktywna przymierzalnia adidas – jak doświadczenia, które dostarczamy konsumentowi, wpływają na interakcje z daną marką?

Paulina Olender (adidas), Magdalena Szoll-Wieczorek (Posterscope Polska)

  • Niestandardy na rynku reklamy kinowej

Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds)

  • Direct Mail?! „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”

Marcin Rzeczkowski (H2H.tech), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska)

  • Druk nie umiera, jest pełen energii, dynamiczny – tak jak mobile i online jest już …digital

Bartosz Mateja (Prografix), Simon Lewis (HP INDIGO)

Drugi dzień (8 listopada) to spotkania z wyjątkowymi ekspertami, którzy przygotują uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. Gwarantowana ogromna dawka inspiracji i motywacji.

8 listopada na scenie:

  • Wyścig techno-marketerów

Piotr Marzec (Google)

  • Co ma zrobić marka z językiem?

Dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact)

  • Masz tylko 2,5 sekundy na komunikację

Agnieszka Stelmaszczyk (Feno)

Forum to wyjątkowe spotkanie liderów branży marketingowej, którzy co roku znajdują tu wszystko, czego potrzebują do skutecznego działania i ciągłego rozwoju: najlepsze benchmarki, wyjątkowe inspiracje, fantastyczną atmosferę i możliwość nawiązywania relacji biznesowych. FMZ jest platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, a także nawiązywania nowych relacji biznesowych już od 10 lat!

Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl


Marketer + jest Patronem medialnym Forum Marketingu Zintegrowanego.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę