Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Do 6.10. trwa nabór do czwartej edycji konkursu dla pracodawców „Siła Przyciągania”

Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników.

Do 6.10. trwa nabór do czwartej edycji konkursu dla pracodawców „Siła Przyciągania”

Konkurs ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników.

Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty to:

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza inicjatywa „out of the box”
  • Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
  • Najlepszy proces rekrutacyjny
  • Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami
  • Pracownik 50+

Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsów oraz Master Champion.
Kto może wziąć udział w konkursie?

Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i start-upy.

Dlaczego warto?

Laureat zyskuje prawo do posługiwania się logotypem inicjatywy, który jest potwierdzeniem jego wyróżniających się działań w obszarze EB. Case studies zwycięzców zostaną opublikowane na łamach „Pulsu Biznesu”, by stanowić inspirację dla polskiego rynku.

Każda z firm, która zgłosi udział w konkursie otrzymuje zaproszenie na galę, która stanowi świetne miejsce do nawiązywania kontaktów.
Udział w całości projektu jest bezpłatny.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października.

Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC.
Partnerzy: Orange Polska, LOTTE Wedel, Totalizator Sportowy
Patroni: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Polskie Forum HR
Patronami medialnymi: employerbranding.pl, Marka Pracodawcy, HRnews.pl, Nowy Marketing, Mam Startup, Marketer+

Wszystkie szczegóły znajdują się na stronie www.pb.pl/silaprzyciagania.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę