Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.

Druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które rozumieją potrzebę budowy swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Zgłoszenia przyjmować będziemy w 10 kategoriach:

  • kampania employer branding,
  • kampania employer branding dla milenialsów,
  • inicjatywa „out of the box”,
  • niskobudżetowa inicjatywa employer branding,
  • proces rekrutacyjny,
  • innowacja w rekrutacji – candidate interaction,
  • program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program),
  • inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników,
  • program zarządzania talentami,
  • HR Tech.

Doceniamy najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów.
W pierwszej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji.
Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych, dlatego case studies laureatów publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu”.

Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy do 8 października. Laureatów poznamy w listopadzie.

Więcej: silaprzyciagania.pl

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.