Prenumerata Premium teraz 50 zł taniej!

Wybierz Prenumeratę Premium i otrzymaj dostęp do pełnego archiwum - 34 numerów w PDF.

Zobacz

Druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.

Druga edycja konkursu „Siła przyciągania”

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.

Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które rozumieją potrzebę budowy swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.

Podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Zgłoszenia przyjmować będziemy w 10 kategoriach:

  • kampania employer branding,
  • kampania employer branding dla milenialsów,
  • inicjatywa „out of the box”,
  • niskobudżetowa inicjatywa employer branding,
  • proces rekrutacyjny,
  • innowacja w rekrutacji – candidate interaction,
  • program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program),
  • inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników,
  • program zarządzania talentami,
  • HR Tech.

Doceniamy najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów.
W pierwszej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji.
Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych, dlatego case studies laureatów publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu”.

Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy do 8 października. Laureatów poznamy w listopadzie.

Więcej: silaprzyciagania.pl

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę