Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Enterprise Sessions – spotkanie czołowych graczy e-commerce

Jak wykorzystać współczesne trendy w technologiach cyfrowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów? Co na ten temat mówi Magento, którego zysk w zeszłym roku wyniósł 124 mld dolarów? Jak wspiera omnichannel? Dlaczego PWA (Progressive Web Apps) jest przyszłością dla e-biznesu, czy też jak szybciej i taniej robić wdrożenia e-commerce dzięki mechanizmom kontraktowym. To tylko część pytań, na które odpowiedzą goście konferencji podczas drugiej edycji Enterprise Sessions. Właśnie rozpoczęła się rejestracja.

Enterprise Sessions – spotkanie czołowych graczy e-commerce

Enterprise Sessions to merytoryczne spotkanie, podczas którego przedsiębiorcy, przedstawiciele kadry zarządzającej, menedżerowie, związani z platformą sprzedażową Magento oraz sektorem e-commerce będą mogli poznać doświadczenia ekspertów i praktyków zdobyte na dużo bardziej rozwiniętym rynku europejskim.

Enterprise_Session

Wśród prelegentów pojawi się m.in. David Wise, dyrektor sprzedaży w Magento Commerce, odpowiedzialny za cały region EMEA, który od ponad 20 lat zajmuje się tematem handlu cyfrowego, Mitch Goldman, jako CTO w Made.com – marka, która zrewolucjonizowała przemysł meblarski, była pionierem nowego modelu sprzedaży mebli przez internet, zarządzał jej rozwojem i globalną ekspansją. Na konferencji poświęconej e-commerce i Magento, nie mogło zabraknąć tematu omnichannel. O trudnościach i wyzwaniach, z jakimi mierzą się nasi sąsiedzi zza czeskiej granicy opowie Ing. Vojtěch Košák, e-commerce manager największej sieci aptek w Czechach (1000 sklepów w Europie) – Dr.Max Pharmacy.

Pełna lista prelegentów dostępna jest na stronie konferencji: http://es.bold.net.pl/prelegenci/

“Wydarzenie inspirowane jest tym, co się aktualnie dzieje na rynku. Uważnie śledzimy trendy, które mają realny wpływ na rozwój e-commerce i tym samym pracę osób związanych z tym sektorem. Dlatego zaprosiliśmy praktyków, którzy nie tylko dostarczą konkretnej wiedzy na temat nowych narzędzi w sprzedaży online, niestandardowych praktyk i modeli biznesowych, ale z którymi uczestnicy będą mogli otwarcie porozmawiać podczas wielu sesji networkingowych.” – mówi Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold Brand Commerce.

Podczas konferencji nie zabraknie przedstawicieli topowych marek polskiego rynku e-commerce, takich jak: Castorama Polska, TME, SIG, Carrefour Polska, Eobuwie, Kazar, Prima Moda, ALDO, Gino Rossi, Super-Pharm, Ania Kruk, TOUS Polska, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, S’portofino, Szynaka Meble, INTERSPORT Polska, Bakalland, Armatura Polska, ANWIS, Kler, ZOIO, Dr.Max i wiele innych.

Zapraszamy do rejestracji oraz po szczegółowe informacje na stronę konferencji: http://es.bold.net.pl/

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Magento Inc.nc. Patronat honorowy Business Center Club – najbardziej prestiżowa instytucja otoczenia biznesowego, patronat instytucjonalny objęła Krajowa Izba Gospodarcza , a patronat merytoryczny Izba Gospodarki Elektronicznej. Patronami medialnymi są: Harvard Business Review Polska, Marketer Plus, Nowy Marketing, Marketing Przy Kawie, eGospodarka.pl

Organizatorem wydarzenia jest firma Bold Brand Commerce, oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.