Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Filmteractive 2017

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie patronatem medialnym objął Marketer+.

Filmteractive 2017

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy:

  • Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) – skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.

Wśród zaproszonych gości m.in.:

Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki Smartcuts, współzałożyciel CONTENTLY.

Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC.

Patrycja Matul, dpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka.

Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy startupu, aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilever za miliard dolarów.
Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać sile więzi z widzami, a to wszystko w oparciu o połączenie sztuki storytellingu i Big Data.

Więcej na: http://bit.ly/2hwmx6z

  • Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) – adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej o kulturę.

Więcej na stronie: http://bit.ly/2wTj0ou

Festiwalowi towarzyszy Filmteractive Market – skierowany jest do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych, których zgłoszone prace oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami. 

Zapraszamy!

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.