Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

„Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach”

„Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach” to doskonała pozycja dla wszystkich tych, którzy jakiś czas temu, poświęcając swój czas, umiejętności i pieniądze odważyli się na niezależność zawodową i dzisiaj tkwią w martwym punkcie, pytając siebie „co dalej?”.

„Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach”

Autorka, Magdalena Pawłowska jest ekspertem marketingu online, psychologiem społecznym oraz specjalistką w tworzeniu odnoszących sukcesy kampanii e-marketingowych oraz sprzedaży online.

Książka stawia przed czytelnikiem dwa pytania, które są kluczowe do stworzenia unikalnego i przede wszystkim porywającego produktu online: dla kogo chcesz pracować oraz jakiego rodzaju rezultaty i wartości chcesz dostarczać swoim klientom. Autorka przekazuje czytelnikowi gotowy Autonomiczny Model Online, w którym pokazuje m. in. jakie są zasady budowania bazy kontaktów e-mail oraz tworzenia kursów internetowych. Pawłowska, bazując na własnym doświadczeniu, stworzyła swego rodzaju podręcznik, który nie przeraża fachowym słownictwem, a zachęca autentycznością.

Książkę polecają:

„Magdalena krok po kroku opisuje, na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kursu wideo. Pokazuje czyhające pułapki i podpowiada, jak je obejść. Nawet jeśli świat cyfrowego marketingu jest dla Ciebie nowym terytorium, nie zabłądzisz w nim, korzystając ze wskazówek i metod zawartych w środku. Na co czekasz? To naprawdę nie jest trudne!”

Paweł Tkaczyk,  autor, specjalista od budowania marki, właściciel agencji MIDEA (paweltkaczyk.com)

 

„Lubię obcować z praktykami, pewnie dlatego, że sam nim jestem. Magda praktykuje biznes, i to biznes w najlepszym wydaniu. W książce pokazuje i objaśnia swój model pracy, który odpowiada za jej sukcesy. Czytelnik dostaje do ręki gotowy plan działania, dzięki czemu może wystartować ze swoją kampanią. Nie jest to jednak sucha lista todo, lecz żywa opowieść Magdy, przeplatana jej doświadczeniami. To, co urzeka mnie jako copywritera, to dynamiczny i obrazowy język — książkę czyta się jak powieść zapraszającą do rozpoczęcia własnej przygody z marketingiem internetowym.”

Darek Puzyrkiewicz,  autor Biblia copywritingu,  copywriter z dynanet.pl

 

„To książka o marketingu pisana z perspektywy bardzo osobistej. Wciąga i umiejętnie przeplata inspirujące historie, fakty i dane z różnorodnych kampanii, więc nawet jeśli wydaje Ci się, że wszystko to już znasz — odkrywasz na nowo i czytasz dalej ;)”

Marta Krasnodębska,  strateg marki i biznesu online, założycielka projektu Hakerki Sukcesu (martakrasnodebska.pl)


O Autorce:

Magdalena Pawłowska

Ekspert online marketingu, przedsiębiorca, podcaster. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych, tworzy i wprowadza nowe produkty do sprzedaży online. Jest autorytetem, którego radzą się autorzy, trenerzy i przedsiębiorcy, jak monetyzować swoją obecność obecność internecie. Jej kampanie odnoszą wiele sukcesów – m.in. zapewniła przychody o wartości: 2,4 mln zł w 2 miesiące, 1 mln zł w 15 dni, 600 tys. zł w 5 dni. Swoją metodą dzieli się w tej książce. Od ponad 6 lat zarządza agencją marketingową, prowadzi szkolenia  i konsultacje. Wierzy, że każdy może stworzyć produkt online i sprzedać go z zyskiem.

Tytuł: Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Autor: Magdalena Pawłowska

Premiera: 16.10.2017

Wydawnictwo: Onepress

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.