Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Kolejna edycja I Love Marketing już w marcu w Warszawie!

Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 13-15 marca 2019 w Warszawie! Wydarzenie potrwa ponownie aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja ciepło przyjętego dnia ​I Love Influencer.

Kolejna edycja I Love Marketing już w marcu w Warszawie!

Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 13-15 marca 2019 w Warszawie! Wydarzenie potrwa ponownie aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja ciepło przyjętego dnia ​I Love Influencer.

Event będzie aż trzydniowy:

DZIEŃ 1 – I ​ ♥​ Influencer (13.03)

DZIEŃ 2 – I ​ ♥​ Marketing (14.03)

DZIEŃ 3 – I ​ ♥​ Social Media (15.03)

Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 18-minutowych prezentacji.

I Love Marketing​, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:

  • Social Media Marketingu,
  • Content Marketingu,
  • Mobile SEO,
  • E-Mail Marketingu,
  • Marketingu Lokalnego,
  • Marketing Automation
  • Storytellingu,
  • Budowania Marki,
  • Analityki Internetowej

…dopasowała do potrzeb i wymagań osób związanych z działaniami marketingowymi. Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!

Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?

  • ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
  • Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki
  • Ty również możesz wziąć udział w grywalizacji między uczestnikami i zdobyć cenne dla marketera prezenty!
  • ​Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.
  • Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24 złote.

Zobacz, kto wystąpi podczas 3 dni konferencji I Love Marketing:

  • Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)
  • Radek Kotarski (Polimaty)
  • Maciej Budzich (Mediafun)
  • Karol Paciorek (Impoderabilia)
  • Dagmara Pakulska
  • Kamil Natil & Rafał Myśliński  (Suchar Codzienny)
  • Marcin Radziwoń (Grupa Spryciarze)
  • Michał Sadowski (Brand24)
  • Magdalena Urbaniak (Tractormania.pl)
  • Kamil Bolek (Lifetube)
  • Dawid Szczepaniak (VML)
  • Magdalena Urban (Urban Jungle)
  • Marek Gonsior (Agata)
  • Adrian Gamoń (Social Frame)
  • Szymon Lisowski (Socjomania)
  • Wincenty Kokot (GoldenSubmarine)
  • Wojciech Kardyś (GoodForYou)
  • Rafał Masny (Abstrachuje TV)
  • Tomasz Miller (Miler Spirits&Style)
  • Tomasz Manikowski
  • Maciej Lewiński
  • ​Piotr Bucki
  • ​Kamil Kozieł (PrezART)
  • ​Paweł Tkaczyk
  • ​Paweł Sala (Freshmail)
  • ​Barbara Stawarz-Garcia
  • ​Michał Kasprzyk (Biuro Mówców Spice)
  • ​Janina Bąk (JaninaDaily)
  • ​Tomasz Palak (Profit Plus)
  • ​Jakub Biel (X-kom)
  • ​Artur Jabłoński
  • ​Bartłomiej Rak (Socjomania)
  • ​Maciej Wróblewski & Kamil Modzelewski
  • ​Anna Ledwoń-Blacha (More bananas)
  • ​Michał Matysiak (Invest Studio)
  • ​Sylwia Dąbrowska (Teacherka.pl)
  • ​Marcin Maj (H​ 2​0 Creative)

Przed nami ogłoszenie kilku gości specjalnych, które nastąpi wkrótce!

Do zobaczenia w dniach 13-15 marca!

Więcej informacji i rejestracja na stronie: https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/konferencja/.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę