Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.

Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.

– Tegoroczną edycję Konkursu oceni Jury w zmienionym składzie. Będzie to istotnym argumentem dla tych firm, które startowały w zeszłym roku. Dzięki temu będą mogły zobaczyć swoje prace z innej perspektywy. Rozszerzamy też kategorię multimedialną. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej. Liczymy na pierwsze projekty biuletynów wideo, które są jednym z ciekawszych elektronicznych kanałów komunikacji z odbiorcami – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.

Podobnie jak w zeszłym roku, firmy mogą brać udział w Konkursu na dwa sposoby:

1. bezpłatnie, do wyboru płatne pakiety doradcze (bez konieczności ich zamawiania),

2. płatnie, w zamian uczestnicy otrzymują dwa pakiety doradcze w cenie udziału (Raport o zwycięzcach z bazą PDF-ów i Szczegółowe informacje statystyczne).

Zgłoszenia w Konkursie Biuletynów Firmowych 2016 będą oceniać:

Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, przewodniczący Jury,

Justyna Piesiewicz, prezes zarządu IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa,

Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,

Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing,

Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape,

Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape,

Ewa Brzozowska, grafik, Brzozowska Design,

Marcin Jagodziński, Art Director agencji interaktywnej GoldenSubmarine,

Andrzej Tuka, ekspert ds. poligrafii, redaktor naczelny Poli-Media.pl.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 5 lipca 2016 r. na adres Agencji custom publishing Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu.

***

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner strategiczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner”  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Loyalty Club – aplikacje lojalnościowe

Opracowane przez nas rozwiązanie umożliwia budowanie najtańszych w Polsce mobilnych aplikacji lojalnościowych oraz dowolne wprowadzanie zmian. Jest to możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi, który przypomina popularne CMS-y do zarządzania stronami internetowymi. Nasze rozwiązanie to mobilna aplikacja lojalnościowa do zbierania punktów za wydane pieniądze. Działamy w modelu abonamentowym, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług.

Zobacz prezentację

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę