Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Advertisement

Meetings Week Poland 2017 – Branża spotkań w jednym miejscu!

W dniach 20-24 marca 2017 r. w Warszawie odbędzie się piąta jubileuszowa edycja Meetings Week Poland. To największe wydarzenie skupiające profesjonalistów przemysłu spotkań w Polsce, którego ideą jest profesjonalizacja i promocja branży. Przez pięć dni organizatorzy zapraszają na konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii i nawiązywaniu relacji biznesowych.

Meetings Week Poland 2017 – Branża spotkań w jednym miejscu!

W dniach 20-24 marca 2017 r. w Warszawie odbędzie się piąta jubileuszowa edycja Meetings Week Poland. To największe wydarzenie skupiające profesjonalistów przemysłu spotkań w Polsce, którego ideą jest profesjonalizacja i promocja branży. Przez pięć dni organizatorzy zapraszają na konferencje, szkolenia i warsztaty, które służyć mają pogłębianiu wiedzy, wymianie opinii i nawiązywaniu relacji biznesowych.

Kto organizuje Meetings Week Poland?

Wydarzenie realizowane jest wspólnie przez organizacje działające w branży MICE: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice”, portal Meetingplanner.pl przy licznym wsparciu mediów branżowych.

Kto uczestniczy w Meetings Week Poland?

W przedsięwzięciu co roku biorą udział profesjonaliści odpowiadający za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów z korporacji, stowarzyszeń, instytucji publicznych, przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, marketingowych, oferenci z firm świadczących usługi w branży eventowej, hoteli i centrów konferencyjnych oraz dziennikarze, samorządowcy i politycy.

W jakich Wydarzeniach możesz wziąć udział?

    • Poland Meetings Destination (20 marca, organizator: The Warsaw Voice)
    • Spotkanie convention bureaux (20 marca, organizator: Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej)
    • Nie tylko event jest wyzwaniem (21 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
    • Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym (22 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland)
    • Uwarunkowania prawne i techniki wsparcia sprzedaży w organizacji konferencji (23 marca, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”)
    • Forum Obiektów (24 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor)
    • XII Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (24 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
    • MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (24 marca, organizator: MeetingPlanner.pl)
  • Szczegółowe programy poszczególnych Wydarzeń oraz rejestracja znajdują się na stronie: www.meetingsweek.pl

Jak było na poprzedniej edycji? Zapraszamy do obejrzenia videorelacji.

Sponsorem strategicznym Wydarzenia jest Polska Izba Przemysłu Targowego.

Patronat honorowy nad Wydarzeniem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę