Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

23 i 24 kwietnia Łódź, za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web, po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania. Jest to impreza, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii, aby bezpłatnie podzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami i firmami.

Najnowsze trendy w e-commerce, social media i programowaniu na konferencji Łódź Jungle Web 2015

23 i 24 kwietnia Łódź, za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web, po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania. Jest to impreza, na której spotykają się specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii, aby bezpłatnie podzielić się swoją praktyczną wiedzą ze studentami i firmami.

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.net.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu.

Pełna listę prelegentów oraz partnerów wydarzenia dostępna jest na stronie internetowej www.jungleweb.pl.

Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Łódź Jungle Web 2015 odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).

Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl.

Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę