Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Oskary marketingu wręczone!

Za nami nagranie Gali Finałowej XIV edycji projektu Superbrands Polska.

Oskary marketingu wręczone!

Za nami nagranie Gali Finałowej XIV edycji projektu Superbrands Polska.

Rok 2020 wpisze się na kartach historii jako rok, w którym Covid-19 zatrzymał świat i nasze życie takie, jakie znamy. Rok, w którym pandemia wywołała szok, strach, lęk i poczucie niepewności. Stanowiła ogromne wyzwanie dla pracowników ochrony zdrowia, którzy stali się bohaterami tego okresu. Stała się przyczyną szeregu niespodziewanych wydarzeń społeczno-gospodarczych. Część z nas straciła pracę, wszyscy byliśmy przez wiele tygodni zamknięci w domu, pracując zdalnie, co spowodowało konieczność wprowadzania szybkich zmian i podejmowania decyzji przy niewielkiej ilości danych. Wydarzenia ostatnich miesięcy sprawiły, że jesteśmy lepszymi ludźmi. Zbliżyliśmy się do siebie. Marki także się zmieniły. Pokazały nową jakość komunikacji i działań opartych o wartości takie jak solidarność, empatia, współpraca, odpowiedzialność, szacunek, zaufanie.

W okolicznościach niepewności, braku stabilizacji rynku i jednocześnie na nowo odkrytych wartości, które się zrodziły w tym trudnym czasie odbyła się 9 września 2020 r. uroczysta Gala Finałowa Superbrands, która zakończyła XIV edycję projektu. W tym roku, wyjątkowo, po raz pierwszy w historii Superbrands, Gala w całości była nagrywana w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. W roli prowadzącego Galę uświetnił znakomity Maciej Stuhr, któremu towarzyszyła Nina Kowalewska–Motlik.

Statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020.

W trakcie Gali miała miejsce premiera wyjątkowego Albumu Superbrands obfitującego nie tylko w historie sukcesu nagrodzonych marek w roku 2020, ale również ich działać CSR w rzeczywistości Covid 19. Album ma personalizowaną obwolutę dla każdej marki, podkreślając jej indywidualność. Tak jak indywidualne są działania, które marki podjęły, w kontekście wyzwań gospodarczych związanych z pandemią i recesją. Indywidualnie także pandemia wpłynęła na funkcjonowanie, działania oraz wizerunek marek. Są to historie, które będą opowiadane jeszcze przez wiele lat, posłużą za drogowskaz i inspirację dla przyszłych pokoleń ekspertów brandingu.

Szczególne wyróżnienie – Nagrodę Honorową Superbrands – przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymał Pan Marian Turski. Jego droga życiowa, działalność publiczna, społeczna i publicystyczna godne są najwyższego szacunku i podziwu. Wybitne dokonania na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu i wszelkiej dyskryminacji, konsekwencja w utrwalaniu pamięci historycznej, szerzenie idei tolerancji, empatii, współczucia a przede wszystkim poszanowania godności człowieka są moralnym drogowskazem dla Polski i świata, tak bardzo potrzebnym w dzisiejszym świecie.

Oto fragment laudacji napisanej przez prof. Dariusza Stolę: „Marian Turski jest człowiekiem mądrym. Jest to mądrość płynąca z długiego, bardzo długiego życia, którego starczyłoby na kilka zwykłych życiorysów: życia bogatego, może nawet zbyt bogatego w doświadczenia, i połączonego z niebywałą pamięcią przeszłych zdarzeń i niezliczonych lektur. W tej pamięci są doświadczenia straszne i bolesne, ale nigdy nie słyszałem w jego głosie nienawiści, nie widziałem też nigdy nawet cienia roszczeniowości, użalania się nad sobą czy patrzenia na innych z góry. Klarowność myśli i trzeźwość osądu łączy ze skromnością i wyrozumiałością. To rzadkie i cenne połączenie. […] wielu ludzi w Polsce i na świecie szanuje go i podziwia, kilka krajów przyznało mu wysokie odznaczenia, a życzenia na urodziny dostawał od prezydenta Stanów Zjednoczonych, Republiki Federalnej Niemiec i Izraela. Wielu ludzi z uwagą słuchało jego przemówienia w rocznicę wyzwolenia obozu Auschwitz-Birkenau w styczniu tego roku, i przemówienia na sesji Zgromadzenia Ogólnego ONZ w roku 2019, a w setkach gazet, stacji radiowych i telewizyjnych na całym świecie wybrzmiały przetłumaczone na dziesiątki języków jego słowa wypowiedziane podczas uroczystości w Oświęcimiu: „Nie bądź obojętny”.”

Odbierając nagrodę honorową Pan Marian Turski znalazł się wśród uhonorowanych w ubiegłych latach osobistości, takich jak: Lech Wałęsa, Jerzy Buzek, WOŚP, Andrzej Wajda, Robert Lewandowski, Krzysztof Penderecki czy Janina Ochojska.

W XIV edycji nagród Superbrands, laureatami są marki, które zostały wyróżnione tytułem Superbrands 2020 w obszarze B2C a także marki, które doceniono w obszarze B2B i nagrodzono tytułem Business Superbrands 2020.

Proces Certyfikacji Superbrands 2020
Badanie Superbrands to największe w Polsce konsumenckie badanie siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys. respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.
Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

Proces Certyfikacji Business Superbrands 2020
Eksperci Konfederacji Lewiatan ocenili jakość produktów lub usług / jakość relacji B2B / innowacyjność / działania CSR.
W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się:
AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.

Serdecznie Gratulujemy Laureatom.
Tegoroczną Galę Superbrands swoim występem uświetnił Rodowicz Trio z wokalistką Laurą Godziejewską.

Patronat honorowy nad Projektem i Galą Superbrands 2020 objął Prezydent m. st. Warszawy.

Partnerzy strategiczni: AMS, ARC Rynek i Opinia, Communications Unlimited, Dragon Rouge, KinAds, Konfederacja Lewiatan, Stratosfera.
Partnerzy instytucjonalni: IAA, SGH
Partner logistyczny: DPD
Partnerzy wspierający: NetImage, Złota 44
Partner Gali: Sense Dubai
Partnerzy medialni: Business24, Forbes, Forbes Women, Gazeta.pl, IMM, Marketing Przy Kawie, Marketer+, Nowy Marketing, OOH Magazine, Onet, Polityka, PRoto, PR Manager, THINKTANK, Tok.FM, Wirtualna Polska.

Więcej informacji na stronach: www.superbrands.pl
www.facebook.com/superbrands.polska
https://www.linkedin.com/company/superbrands-polska

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę