Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Performante po raz kolejny organizuje konkurs dla młodych kreatywnych

18 października ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief, który agencja Performante realizuje z myślą o studentach i absolwentach planujących karierę w branży kreatywnej. W tym roku partnerem głównym projektu jest Uber Eats.

Performante po raz kolejny organizuje konkurs dla młodych kreatywnych

18 października ruszyły zgłoszenia do drugiej edycji konkursu JustBrief, który agencja Performante realizuje z myślą o studentach i absolwentach planujących karierę w branży kreatywnej. W tym roku partnerem głównym projektu jest Uber Eats.

Młodzi ludzie postrzegają branżę kreatywną jako bardzo hermetyczną. Z raportu przygotowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR „Co nie styka w branży kreatywnej” wynika, że jest to jedna z największych barier z jaką borykają się studenci zainteresowani pracą w agencjach reklamowych i interaktywnych. Kolejną trudność stanowi wykazanie umiejętności nie mając jeszcze konkretnych osiągnięć na koncie.  W ogłoszeniach o pracę na stanowiska juniorskie pojawiają się wymagania w obszarze kompetencji takich jak kreatywność czy innowacyjne podejście do problemów.

Studentom oraz absolwentom, którzy nie posiadają jeszcze portfolio trudno jest zaprezentować te kompetencje w CV, a co za tym idzie pozytywnie przejść pierwszy etap selekcji w procesach rekrutacyjnych. Właśnie z tego powodu powstał konkurs edukacyjny JustBrief. Chcemy pomagać młodym, bo jeszcze niedawno sami, jako juniorzy na początku kariery, borykaliśmy się z podobnymi wyzwaniami – mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante. – Duże zainteresowanie studentów poprzednią edycją konkursu zachęciło nas do kontynuowania przedsięwzięcia. Projekt zyskał także uznanie
w branży. Otrzymaliśmy nominację w konkursie EB Kreator organizowanym przez GoldenLine w kategorii na najlepszą kampanię employer brandingową oraz wyróżnienie w konkursie EB Stars, którego organizatorem jest Employer Branding Institute, za najlepszą kampanię employer brandingową do 100 tys. zł – dodaje.

Zgłoszenia do JustBrief przyjmowane będą do 4 listopada na stronie justbrief.pl.

Studenci zostaną dobrani w 5-osobowe zespoły kreatywne, które ze wsparciem specjalistów z agencji Performante, stworzą swoje koncepcje kampanii digitalowej dla swojego pierwszego, prawdziwego klienta – Uber Eats. W briefingu weźmie również udział przedstawiciel restauracji Gringo, który zadba o to, aby uczestnicy poznali perspektywę restauratorów zaangażowanych we współpracę z klientem. Pomysły przygotowane przez uczestników oceniane będą przez jury składające się z przedstawicieli Uber Eats, Business Insider Polska oraz Performante. Podczas finału, który odbędzie się 7 grudnia, zwycięski zespół otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 PLN oraz możliwość odbycia stażu w firmach organizatorów i wybranych partnerów konkursu. Zwycięska kampania ma szansę na realizację.

Patronem honorowym tegorocznej edycji JustBrief jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Patronat medialny nad konkursem objął m.in. magazyn Marketer+.

Partnerami konkursu są: Muscat, Polonus, Grupa Pracuj.pl, Red Bull oraz Strefa Kursów.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę