Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

„Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”

13 listopada br. miała miejsce premiera książki Artura Jabłońskiego „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”. Jabłoński w swojej książce przekonuje, że musimy zmienić swoje myślenie o tekście.

„Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”

13 listopada br. miała miejsce premiera książki Artura Jabłońskiego „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”. Jabłoński w swojej książce przekonuje, że musimy zmienić swoje myślenie o tekście.

Forma jest ważniejsza od treści! Niemożliwe? A jednak. 

Nawet najlepszy, najmądrzejszy tekst podany w nieatrakcyjny sposób przegra w starciu ze średnim tekstem opakowanym w najlepszy design. Zatem, tak jak pisze autor: tekstów się nie pisze, teksty się projektuje. A co najważniejsze, projektuje w taki sposób, by sprzedawały za nas.

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Poznaj techniki i narzędzia, dzięki którym tekstem pisanym skutecznie przekonasz ludzi do swoich produktów.

Jakie informacje znajdziesz w książce Artura Jabłońskiego?

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

O Autorze

Artur Jabłoński

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.arturjablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Tytuł: „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting” 

Autor: Artur Jabłoński 

Premiera: 13.11.2017

Wydawnictwo: Onepress

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę