Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Pomysł, odwaga i łamanie schematów – Innovation 2019

Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy - zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 kwietnia podczas gali Innovation 2019.

Pomysł, odwaga i łamanie schematów – Innovation 2019

Jeśli łamiesz schematy, płyniesz pod prąd i eksperymentujesz, a przy tym odnosisz sukcesy - zgłoś się do konkursu Innovation 2019. Inicjatywa skierowana jest do: biznesu, środowisk technologicznych, firm z zakresu marketingu czy mediów. Zainteresowani mogą zgłaszać swoje projekty do 28 lutego. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 15 kwietnia podczas gali Innovation 2019.

Uczestnicy mogą konkurować w trzech kategoriach:

  • Innowacyjny Biznes zgłaszając nowatorskie koncepcje, odpowiadające na potrzeby rynku i budujące przewagę konkurencyjną. Chętni mają możliwość wyboru spośród sześciu podkategorii: produkt, usługa, model sprzedażowy, model biznesowy oraz dwie nowe: branding oraz CSR.
  • Innowacyjne Doświadczenie prezentując niekonwencjonalne pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami. Podkategorie z tego obszaru to: content, event, customer/user experience oraz touchpoint.
  • Innowacyjne Media, gdzie można zgłaszać innowacyjne sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, wybierając z podkategorii: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, smart use of data.

Logo_Innovation

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na otrzymanie niezwykłej statuetki, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Gala rozdania nagród Innovation odbędzie się 15 kwietnia. Dzień później, podczas Konferencji Innovation, będzie można poznać case studies wybranych złót konkursu.

Więcej o INNOVATION 2019 na www.innovation.sar.org.pl.


Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Publicis Media

Sponsorzy: AMS

Partnerzy: Kukbuk

Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, PRoto, Brief

Polecane prezentacje i narzędzia:

Warexpo

Warexpo jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out-of-home.

Zobacz prezentację

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę