Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
NAJNOWSZY NUMER

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Potęga bycia tu i teraz – „Brand Impulse” Grzegorza Kossona

19 czerwca br. miała miejsce premiera kolejnej książki Grzegorza Kossona Brand impulse®, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Ta książka to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych.

Potęga bycia tu i teraz – „Brand Impulse” Grzegorza Kossona

Potęga bycia tu i teraz

Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.

Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.

Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń.

Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?

Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.

Rekomendacje:

Brand Impulse®” to jedyna w swoim rodzaju, unikalna pozycja książkowa napisana przez stratega i filozofa, dotykająca kondycji współczesnego marketingu. To lektura, która skłania do głębokich przemyśleń, dlatego warto ją dawkować i nad każdym rozdziałem zatrzymać się na chwilę, w ciszy. Wtedy, jak twierdzi sam Autor, dociera do nas prawda.

Magdalena Daniłoś, CEO OFFON Agency

 

Publikacja jest wyzwaniem rzuconym wszystkim, którzy uważają, że nic już nie jest w stanie ich zaskoczyć, albo uważają, że we współczesnym świecie niewiele nowego można wymyślić. Dzięki takim publikacjom nauka i praktyka może się rozwijać i czynić kolejne kroki. Jestem przekonany, że ma ona potencjał twórczego fermentu i wywołania inspirującej dyskusji.

Robert Kozielski, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

 

Marketer+ objął książkę swoim patronatem medialnym.

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

Okladka-ksiazki-Brand-impulse-Grzegorz-Kosson-wydawnictwo-Slowa-i-Mysli-3d


O Autorze:

Grzegorz Kosson

Strateg i pisarz. Twórca opatentowanej, autorskiej metody „Brand Impulse®“, która w szybki sposób dociera do tożsamości, istoty i DNA marki. Wypracował własny, oryginalny styl, który wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, łączących masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.