Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Poznaj agendę Forum IAB 2016

Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB. Zapraszamy!

Poznaj agendę Forum IAB 2016

Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB. Zapraszamy!

W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, najbardziej inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce. Wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku, opowie kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.

Podczas pierwszego dnia Forum IAB 2016 swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni keynote speakerzy: Brian Solis, Randall Rothenberg CEO & President IAB US, Nicola Mendelsohn VP EMEA Facebook, Steve King CEO Publicis Media i Nikki Mendonça EMEA President OMD. Uczestników inspirować będą również prelegenci z kluczowych na polskim rynku agencji, którzy zostali najlepiej ocenieni przez słuchaczy podczas zeszłorocznego Forum IAB: Yuri Drabent Creative Director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek Chief Strategy Officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz Data & Analytics Officer SMG Polska.

W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:

  • omnichannel,
  • customer journey,
  • design thinking & innovation,
  • badania & insights,
  • technologia w służbie użytkownika.

Pełen program Forum IAB 2016 znajduje się pod adresem: http://bit.ly/agenda_Forum.

Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę