Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Premiera “Księgi Adsów 2.0” już 1.06.2018 r.

Jak generować sprzedaż online, ściągać klientów do restauracji i sklepów, pozyskiwać kontakty B2B i B2C oraz jak skutecznie zwiększać zaangażowanie w kanałach social media? Nowy e-book o reklamie od agencji Social Tigers pomoże każdemu odnaleźć się w dżungli social mediów. W dniu premiery publikacja będzie dostępna bezpłatnie!

Premiera “Księgi Adsów 2.0” już 1.06.2018 r.

Jak generować sprzedaż online, ściągać klientów do restauracji i sklepów, pozyskiwać kontakty B2B i B2C oraz jak skutecznie zwiększać zaangażowanie w kanałach social media? Nowy e-book o reklamie od agencji Social Tigers pomoże każdemu odnaleźć się w dżungli social mediów. W dniu premiery publikacja będzie dostępna bezpłatnie!

Premiera „Księgi Adsów 2.0” zaplanowana została na 1 czerwca 2018 roku, czyli dokładnie rok po wydaniu pierwszej edycji Księgi. E-book o reklamie na Facebooku, w którym w przystępny sposób przekazano wiedzę opartą na praktycznych doświadczeniach, zebrał wiele pozytywnych recenzji i został pobrany przez ponad 7 000 użytkowników.

Już na etapie koncepcji „Księga Adsów” miała być książką, której sam wcześniej potrzebowałem. Sześć lat doświadczeń z systemem reklamowym Facebooka przeprowadziło mnie przez wiele odkryć, ciekawych lekcji i ważnych sukcesów. Do większości z nich musiałem dojść sam – bardzo brakowało mi mentorów, a rzetelnych materiałów było jak na lekarstwo. Kiedy usiadłem do uzupełniania „Księgi Adsów 2.0” o informacje, których zabrakło w pierwszej edycji e-booka, nie spodziewałem się, że skończymy z dwukrotnie większą ilością treści. Kiedy pisałem ostatnie zdanie plik w Wordzie wskazał 111 stron czystego maszynopisu. To samo mięso.

– mówi Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel agencji marketingowej Social Tigers.

Druga edycja Księgi Adsów będzie miała nowy układ treści, który odzwierciedla kolejne kroki stawiane w Menedżerze Reklam przy tworzeniu promocji. To i dodatkowy wstęp dla osób początkujących sprawiają, że po lekturze publikacji nawet osoba bez praktycznego doświadczenia będzie mogła skutecznie zamówić pierwszą reklamę na Facebooku.

Ewolucja Social Tigers z jednoosobowego projektu do wiodącej agencji social media w Polsce powoduje, że znamy problemy z pracy na każdym poziomie skali budżetów reklamowych. Rozumiemy, że branżowe słownictwo może być dla odbiorcy niezjadliwe, a zasady muszą być proste do zrozumienia i aplikowalne na poziomie budżetu pięciuset, jak i pięćdziesięciu tysięcy złotych. Planując drugą edycję e-booka zależało mi m.in. na uproszczeniu i doprecyzowaniu języka tak, by pokrywał się on z tym, który znajdziemy w oficjalnej pomocy Facebooka w języku polskim. W połączeniu z dodatkowymi ilustracjami ebook powinien spełnić wymagania zarówno osoby początkującej, jak i średnio zaawansowanego reklamodawcy, który chce lepiej poznać metody promocji stosowane w Social Tigers.

-mówi Franciszek Georgiew.

“Księga Adsów 2.0” tylko w dniu premiery będzie dostępna do pobrania bezpłatnie. Dołącz do wydarzenia i dowiedz się więcej!

Patroni medialni: Marketer +, E-commerce w Praktyce, Magazyn Online Marketing, Magazyn Social Media Manager, sprawny.marketing.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę