Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Projektowanie doświadczeń – II wydanie książki Igora Gałązkiewicza

Pod koniec grudnia ubiegłego roku, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza Projektowanie doświadczeń, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tejże pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej. To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

Projektowanie doświadczeń – II wydanie książki Igora Gałązkiewicza

Pod koniec grudnia ubiegłego roku, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza Projektowanie doświadczeń, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tejże pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej. To porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji.

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia, a nie tylko produkty? I dlaczego sklepy stały się połączeniem laboratorium, galerii sztuki i placu zabaw?

Co wspólnego z projektowaniem doświadczeń mają kurz, kosmos i kaszmir? Co łączy kapsułowe kolekcje i limitowane edycje z masową produkcją?

Dlaczego w dobie najnowszych technologii świat stał się tak nostalgiczny i tęskni za rzemieślniczym kunsztem, esencjonalnymi ideami i autentyzmem?

Czym jest luksus w czasach wszystkiego? I wreszcie – dlaczego rzecz tkwi w idei?

Projektowanie doświadczeń to opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia.

Począwszy od charakteru przestrzeni handlowych, przez formę oferty, po wizerunek marki – wszystko wydaje się być podporządkowane właśnie doświadczaniu. Marki zmieniają swe oblicza, garderobę i scenografię, stając się artystami, intelektualistami, marszandami, wyrafinowanymi podróżnikami czy sportowcami. Obserwując ich poczynania, można pozwolić sobie na konstatację, że te najbardziej luksusowe kreują etos, a te szerzej dostępne – styl życia.
Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aēsop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M’s i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście.
Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego – gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.

Patroni medialni:
Monitor magazine
THINKTANK
sprawny.marketing
STGU
Marketer+
Marketing przy kawie

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w wybranych księgarniach w całej Polsce.

Projektowanie-doswiadczen_II_3D-wydawnictwo-slowa-i-mysli

Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę