Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej!

12 października br. miała miejsce premiera książki Piotra Buckiego Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli, w której Autor dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Przewodnik, który pomoże Ci mówić, pisać i prezentować skuteczniej!

Komunikacja, która wzbudza emocje, zapada w pamięć, ponieważ podstawą jej są szczerość, empatia oraz prawdziwe relacje. W książce Porozmawiajmy o komunikacji. Mów, pisz, prezentuj skutecznie Piotr Bucki prezentuje wiedzę, będącą efektem wieloletniej pracy ze słowem, dialogów oraz nieporozumień między ludźmi, kwintesencją badań i doświadczeń, prób i błędów.

Z książki dowiesz się:

  • o komunikacji, którą się przeżywa, rozumie i zapamiętuje,
  • o komunikacji prowadzącej do porozumienia i dążącej do realizacji celów,
  • o procesach poznawczych, m.in. o uwadze, zrozumieniu i pamięci,
  • o tym, jak Twój mózg grupuje informacje i dlaczego storytelling jest tak skuteczny,
  • o tym, jak na podstawie praktycznych przykładów efektywnie prowadzić spotkania, pisać e-maile i rozmawiać,
  • o tym, jak pozbyć się złych nawyków w komunikacji.

Znajdziesz tutaj również zbiór narzędzi, struktur, schematów, a przede wszystkim wiele inspiracji do eksperymentowania. Ponadto książka zawiera zestaw sprawdzonych praktyk, które możesz od razu zastosować w praktyce.

 

Rekomendacje i opinie

Chciałabym przeczytać tę książkę 10 lat temu, kiedy rozpoczynałam karierę zawodową. Piotr Bucki w prosty i intrygujący sposób pisze o esencji komunikacji międzyludzkiej.

W książce znajdziesz wiele życiowych przykładów i interesujących ćwiczeń, przydatnych do doskonalenia umiejętności przemawiania publicznego. Jeżeli chcesz mieć wpływ na otaczający Cię świat, sięgnij po nią koniecznie!

Kamila Sidor, przedsiębiorczyni społeczna, trenerka przemawiania publicznego Speaking Carrots

 

Jeżeli istnieje jakiś proces poznawczy, który wyjaśnia, dlaczego komunikat zwrócił Twoją uwagę, to Piotr Bucki go zbadał i rozumie. Gdyby znajomość tej książki upoważniała do prowadzenia wykładów, uczelnie cierpiałyby na spore braki kadrowe.

Kamil Kozieł, założyciel PrezART

 

„Porozmawiajmy o komunikacji” to książka rewolucyjna. Autor nie tylko obnaża złe praktyki komunikacyjne, ale przede wszystkim daje bogaty repertuar narzędzi do projektowania znakomitych wystąpień. Siłą tej lektury jest oparcie się na dowodach empirycznych, które przyprawione są niemałą dozą inspirujących i działających na wyobraźnię historii, znakomicie opisanych. Już sam sposób napisania książki stanowi najlepszy dowód na skuteczność prezentowanych w niej narzędzi.

Jarosław Świątek, psycholog społeczny, Redaktor Naczelny e-czasopisma „Psychologia Społeczna”


Marketer+ jest jednym z patronów medialnych publikacji!

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.