Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Rusza kolejne Ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej!

Już po raz piętnasty SARE SA przeprowadza badanie, które ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej. Wyniki badania pozwolą na poznanie preferencji użytkowników. Taka wiedza w znacznym stopniu wpływa na optymalizację przygotowywanych przez marketerów newsletterów. Monitoring zachowania internautów dostarcza także cennych informacji dla osób sporządzających media plany oraz strategie marketingowe.

Rusza kolejne Ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej!

Już po raz piętnasty SARE SA przeprowadza badanie, które ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej. Wyniki badania pozwolą na poznanie preferencji użytkowników. Taka wiedza w znacznym stopniu wpływa na optymalizację przygotowywanych przez marketerów newsletterów. Monitoring zachowania internautów dostarcza także cennych informacji dla osób sporządzających media plany oraz strategie marketingowe.

Czy RODO wpłynęło na zachowania internautów? A może marketerzy musieli uwzględnić zmiany w swoich planach?
Dzięki uzyskanym w badaniu odpowiedziom będziemy w stanie dowiedzieć się jak skonstruować skuteczny newsletter. Dodatkowo firma SARE będzie w stanie dopasować swoje narzędzia do potrzeb klientów i oczekiwań rynku. 

•  Jakie znaczenie ma RODO w kontekście rozwoju e-mail marketingu?
•  Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Wyniki przeprowadzonego badania będą stanowiły cenne źródło wiedzy i podstawę do analizy aktualnych działań marketingowych. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład: 

•   Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć efektywną kampanię
•   Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej
•   Jakie są oczekiwania współczesnego internauty

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk oraz Piotr Bucki.

Tegoroczne badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu Badania Opinii należącego do Agencji Badawczej BioStat. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 8 listopada 2018 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem. Ankieta będzie również dostępna w panelu systemu BioStat.

Ogólnopolskie badanie poczty elektronicznej  zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe.

Wypełnij ankietę!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XV edycji Badania. Odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.
Pytań nie jest mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu BioStat.

Czekają nagrody!
Dla osób, które wypełnią całą ankietę udostępnioną przez system SARE i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji badania, przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

Patronami tegorocznego badania są:

Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Brief, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Dobre Softy, Szef Sprzedaży, Nowoczesna firma, IMM, Agencja Badawcza BioStat, INIS, Salelifter, mrTarget.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę