Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMM!

31 marca rozpoczyna się kolejna, 9. już edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.

Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMM!

31 marca rozpoczyna się kolejna, 9. już edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.

„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10 poprzednich edycjach wzięło udział blisko 1 000 osób, z czego 30 zostało nagrodzonych stażami w pięciu agencjach PR w sześciu krajach europejskich.

Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w europejskich filiach prestiżowych agencji i instytucji: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie.

Praktyki są nie tylko ciekawym pomysłem na spędzenie wakacji, ale przede wszystkim dają możliwość zdobycia pierwszych poważniejszych doświadczeń zawodowych w coraz bardziej wymagającym świecie public relations, co potwierdzają uczestnicy poprzednich edycji. – Udział w konkursie był dla mnie niezwykłą przygodą, szkoleniem i przełamywaniem własnych barier. Pozwolił mi zweryfikować w praktyce to, czego nauczyłam się do tej pory w teorii. Poza stażem w londyńskiej agencji Fleishman Hillard, nagrodą była dla mnie również możliwość wejścia w szeregi fundacji Rak’n’Roll. Dzisiaj jestem członkiem zespołu i niedługo ruszamy z realizacją kampanii, którą napisałam w ramach konkursu PRaktykuj za granicą – przypomina Nikola Ciesielska, laureatka poprzedniej edycji konkursu PRaktykuj za granicą.

Konkurs składa się z trzech etapów, a głównym zadaniem uczestników jest stworzenie strategii komunikacyjnej dla wybranej fundacji, a następnie zaprezentowanie projektu przed kapitułą jury, którą w tym roku reprezentują: przedstawiciele fundacji, firm sponsorujących staże, IMM oraz ekspertki merytoryczne: Eliza Lisiecka – założycielka i szef agencji GENESIS PR, dr Anna Adamus-Matuszyńska – prekursorka public relations w Polsce oraz Marzena Strzelczak – Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Termin składania zgłoszeń upływa 31.05.2015 roku.
Strona konkursu i rejestracja: www.imm.com.pl/praktykujzagranica.
Nowości na temat konkursu na Facebooku IMM: www.facebook.com/IMMonitoring.

Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę