Musisz wiedzieć!

Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w b2b i b2c

Zobacz nowy numer!

Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMM!

31 marca rozpoczyna się kolejna, 9. już edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.

Rusza konkurs „PRaktykuj za granicą” – staż na start z IMM!

31 marca rozpoczyna się kolejna, 9. już edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations. Natomiast same prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.

„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10 poprzednich edycjach wzięło udział blisko 1 000 osób, z czego 30 zostało nagrodzonych stażami w pięciu agencjach PR w sześciu krajach europejskich.

Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w europejskich filiach prestiżowych agencji i instytucji: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie.

Praktyki są nie tylko ciekawym pomysłem na spędzenie wakacji, ale przede wszystkim dają możliwość zdobycia pierwszych poważniejszych doświadczeń zawodowych w coraz bardziej wymagającym świecie public relations, co potwierdzają uczestnicy poprzednich edycji. – Udział w konkursie był dla mnie niezwykłą przygodą, szkoleniem i przełamywaniem własnych barier. Pozwolił mi zweryfikować w praktyce to, czego nauczyłam się do tej pory w teorii. Poza stażem w londyńskiej agencji Fleishman Hillard, nagrodą była dla mnie również możliwość wejścia w szeregi fundacji Rak’n’Roll. Dzisiaj jestem członkiem zespołu i niedługo ruszamy z realizacją kampanii, którą napisałam w ramach konkursu PRaktykuj za granicą – przypomina Nikola Ciesielska, laureatka poprzedniej edycji konkursu PRaktykuj za granicą.

Konkurs składa się z trzech etapów, a głównym zadaniem uczestników jest stworzenie strategii komunikacyjnej dla wybranej fundacji, a następnie zaprezentowanie projektu przed kapitułą jury, którą w tym roku reprezentują: przedstawiciele fundacji, firm sponsorujących staże, IMM oraz ekspertki merytoryczne: Eliza Lisiecka – założycielka i szef agencji GENESIS PR, dr Anna Adamus-Matuszyńska – prekursorka public relations w Polsce oraz Marzena Strzelczak – Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Termin składania zgłoszeń upływa 31.05.2015 roku.
Strona konkursu i rejestracja: www.imm.com.pl/praktykujzagranica.
Nowości na temat konkursu na Facebooku IMM: www.facebook.com/IMMonitoring.

Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Edenred

Odkryj Edenred i sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja sprzedaż wzrosła, a kontrahenci, konsumenci i przedstawiciele handlowi byli zmotywowani i lojalni.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę