Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
RUSZYŁA PRZEDSPRZEDAŻ

Jak usprawnić e-commerce w B2B i B2C w 2018 roku?

Zamów numer

Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

“Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji.

Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:

  • Kraków 16.10
  • Wrocław 17.10
  • Poznań 18.10
  • Gdańsk 19.10
  • Warszawa 20.10

Nie czekaj z zapisem, ponieważ ilość miejsc jest mocno ograniczona.

Wejdź na stronę www.freshmail.pl/poranki i zarezerwuj swój poranek z email marketingiem już dziś.

Piękne kreacje, chwytliwe tematy, odpowiedni nadawca – te rzeczy są szalenie ważne, jednak na nic się zdadzą, jeżeli wasze maile nie trafią do odbiorców. Łukasz Hardek opowie jak nie trafić do spamu,  jak zwiększyć dostarczalność swoich wiadomości i tym samym dotrzeć do większej liczby odbiorców.

Zastanawialiście się kiedyś  jak dopasować email marketing do swojej branży? Słowem, czy email marketing Wam pasuje?

Z roku na roku email marketing daje nam coraz więcej możliwości dotarcia do klienta. Personalizacja, treści dynamiczne, zaawansowana segmentacja i inne funkcjonalności, pozwalają na stworzenie komunikatów dla każdej z branż. Karolina Gnat podczas swojej prezentacji pokaże jakie elementy email marketingu są kluczowe, by dostosować go do wymagań rynku i indywidualnych preferencji konkretnego sektora.

Anna Łowczowska opowie jakich grzechów się wystrzegać, żeby nie wylądować w email marketingowym piekle. Dowiesz się jak sprawić, aby Twoi odbiorcy odbiorcy poczuli, że otaczasz ich troską, dzięki czemu zapewnisz sobie wieczne zaangażowanie. Poznasz 7 grzechów głównych w email marketingu, których musisz się wystrzegać jako marketer.

Social media i email marketing tylko na pozór mają ze sobą niewiele wspólnego. Media społecznościowe służą głównie do budowania pozytywnych relacji z klientami, a email marketing kojarzy się jako świetne narzędzie do sprzedaży. Renata Gajoch pokaże jak połączyć te działania i prowadzić efektywne kampanie na styku tych dwóch kanałów.

Bilety czekają na www.freshmail.pl/poranki

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.