Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Szósta Aula Polska Kraków nadchodzi

Już w środę, 4 lipca 2018 roku odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. O godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego Customer Experience.

Szósta Aula Polska Kraków nadchodzi

Już w środę, 4 lipca 2018 roku odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. O godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego Customer Experience.

Tematem szóstej edycji jest “Zaskakujący Customer Experience”. Wśród prelegentów nie zabraknie znanych osobistości.

Wystąpią:

  • Marcin Majzner (Cupsell.pl) opowie o “Customer Care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl”,
  • Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz CRASH Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social mediach “Człowiek w centrum uwagi, czyli o budowaniu doświadczeń w mediach społecznościowych.”
  • Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. “Po co Wam efekt WOW?”
  • Mikołaj Winkiel (Brand24) opowie nam na temat “7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.

Aula Polska to cykl wydarzeń, które spotykają się z dużym zainteresowaniem wśród marketerów i osób zainteresowanych nowymi mediami. Organizowane jest w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza granicami naszego kraju. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail.

Wydarzenie swoim patronatem objęli m.in. Marketer+, Marketing przy Kawie, Poradnik Przedsiębiorcy, alterWEB, Cena Biznesu, OMGKRK, CRASH MONDAYS, SOCIALPRESS czy Biznes musi sprzedawać.

Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony: aulakrakow6.evenea.pl, szczegółowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia.

Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco, zapraszamy również do zapisania się na wydarzenie za pośrednictwem Facebooka.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę