Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj

12 października br. miała miejsce premiera książki Małgorzaty Leduchowskiej Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Jest to już II wydanie tej książki, która szczegółowo analizuję tematykę sprzedaży przez telefon.

Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj

12 października br. miała miejsce premiera książki Małgorzaty Leduchowskiej Telesprzedaż. Nie wciskaj - sprzedawaj wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Jest to już II wydanie tej książki, która szczegółowo analizuję tematykę sprzedaży przez telefon.

Transformacja procesu sprzedaży przez telefon

Zmiana jest jedyną pewną rzeczą w otaczającym nas świecie. Odkąd pamiętam, nieustannie modyfikowałam zakres programowy swoich szkoleń, próbując dopasować go do potrzeb uczestników.

Zmiany w telemarketingu wywierają na nas wszystkich dużą presję. Chcąc osiągać cele sprzedażowe, trzeba również zmieniać siebie. Coraz bardziej świadomy Klient zmusza nas, byśmy z nim „tańczyli” według jego zasad. Te reguły dość często są poniżej naszej godności.

Obecnie telesprzedaż stawia przed nami wyzwania kompletnej transformacji. Jeśli nic nie zmienimy, będziemy docierać do Klientów, po których zostanie z nas „mokra plama”. Telesprzedaż dziś potrzebuje przemiany. Tyle że nie wszyscy chcą dokonać tych zmian w sobie i call center, w którym pracują. [fragment książki]

Mechanizmy zmian

Z książki dowiesz się:

  • jak sprzedawać, by Klient chciał z Tobą rozmawiać w przyszłości i czuł się tym jedynym oraz wyjątkowym,
  • jak złamać swój opór przed dzwonieniem i zbudować swój indywidualny skrypt rozmowy,
  • jak radzić sobie z tym, co można usłyszeć po drugiej stronie słuchawki,
  • jak stosować w telesprzedaży nowe techniki i chwyty komunikacji interpersonalnej,
  • jak rozmawiać, by nie wciskać, a sprzedawać i budować relacje z Klientem.

Rekomendacje i opinie

W czasach, w których handel twarzą w twarz dawno już wkroczył na ścieżkę wspierania i doradzania klientowi, dobrze jest zauważyć, że ktoś upomina się o taką transformację w telesprzedaży. Książka Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj  jest praktyczna, adresowana do osób początkujących w telesprzedaży oraz doświadczonych „weteranów” słuchawki.

Choć znalazłem w niej kilka elementów, z którymi trudno mi się zgodzić, to zdecydowana ich większość stanowi sprawdzoną, godną polecenia wiedzę. Książka zachęca do intensywnej pracy własnej. Sięgaj po nią wtedy, gdy chcesz podjąć się takiej pracy!

Artur Król, psycholog, trener, coach ChangeMakers

Rewelacyjna. W punkt. Z humorem. Takiej książki jeszcze nie było. Autorka nie tylko dzieli się swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem, ale zaprasza również – jak na doświadczonego coacha przystało – do autorefleksji, pracy nad swoimi „demonami”, których przecież w telesprzedaży jest niemało. Już wiem, co będę mówić, kiedy zadzwoni do mnie nieudolny telemarketer:„A książkę Leduchowskiej przerobiłeś?”.

Gabriela Borowczyk, coach i trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej

Książka Małgorzaty Leduchowskiej „Telesprzedaż. Nie wciskaj – sprzedawaj” krok po kroku prowadzi każdego, kto zamierza sprzedawać przez telefon. Wielu z nas ma doświadczenia w rozmowie z natrętnymi sprzedawcami. Zatem jeżeli samemu stoi się przed potrzebą zadzwonienia do potencjalnego klienta i zrealizowania sprzedaży, trudno się dziwić, że jest się zniechęconym, spiętym, a może nawet przerażonym. Największą zaletą tej książki jest „odczarowanie” procesu sprzedaży przez telefon i pokazanie, że chodzi w nim dokładnie o to samo, co w jakiejkolwiek innej interakcji między ludzkiej – o nawiązanie kontaktu, zbudowanie relacji, słuchanie i reagowanie. Małgorzata Leduchowska dzieli się narzędziami i praktyczną wiedzą o tym, jak być naprawdę skutecznym w telesprzedaży i pozwala uwierzyć, że można tę pracę naprawdę polubić!

Beata Rzepka, trener biznesu


Marketer+ jest jednym z patronów medialnych publikacji.

Książka w sprzedaży na www.slowaimysli.pl oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę