Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

ABC korzystania z cudzych treści

Najprostsza znana mi definicja content marketingu mówi, że jest to ofiarowywanie konsumentom ciekawych treści w celu budowania ich zaufania do określonej marki. Nie ulega jednak wątpliwości, że w dzisiejszym świecie samodzielne tworzenie „kontentu” od podstaw jest niejednokrotnie zbyt czasochłonne, a przez to nieopłacalne, przez co zmusza do korzystania z efektów prac innych osób: zdjęć, wypowiedzi, artykułów czy filmów. W związku z tym warto zapamiętać trzy podstawowe zasady korzystania z cudzych treści – choćby po to, by uniknąć niemiłych konsekwencji prawnych związanych z naruszeniem obowiązujących i często nieintuicyjnych przepisów.

ABC korzystania z cudzych treści

Najprostsza znana mi definicja content marketingu mówi, że jest to ofiarowywanie konsumentom ciekawych treści w celu budowania ich zaufania do określonej marki. Nie ulega jednak wątpliwości, że w dzisiejszym świecie samodzielne tworzenie „kontentu” od podstaw jest niejednokrotnie zbyt czasochłonne, a przez to nieopłacalne, przez co zmusza do korzystania z efektów prac innych osób: zdjęć, wypowiedzi, artykułów czy filmów. W związku z tym warto zapamiętać trzy podstawowe zasady korzystania z cudzych treści – choćby po to, by uniknąć niemiłych konsekwencji prawnych związanych z naruszeniem obowiązujących i często nieintuicyjnych przepisów.
Najprostsza znana mi definicja content marketingu mówi, że jest to ofiarowywanie konsumentom ciekawych treści w celu budowania ich zaufania do określonej marki. Nie ulega jednak wątpliwości, że w dzisiejszym świecie samodzielne tworzenie „kontentu” od podstaw jest niejednokrotnie zbyt czasochłonne, a przez to nieopłacalne, przez co zmusza do korzystania z efektów prac innych osób: zdjęć, wypowiedzi, artykułów czy filmów. W związku z tym warto zapamiętać trzy podstawowe zasady korzystania z cudzych treści – choćby po to, by uniknąć niemiłych konsekwencji prawnych związanych z naruszeniem obowiązujących i często nieintuicyjnych przepisów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę