Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

AdBook 2018 – darmowy poradnik marketingu internetowego!

AdBook 2018 – darmowy poradnik marketingu internetowego!

Chcesz się podszkolić z aktualnych formatów reklamowych dostępnych w internecie? Pobierz poradnik marketingu internetowego AdBook 2018!

Adbook 2018 to 50 stron darmowej wiedzy na temat najbardziej nośnych form reklamowych dostępnych obecnie w Internecie. Jeżeli zatem skupiasz się na prowadzeniu swojej firmy i nie zawsze masz czas, by odpowiednio zadbać o poszerzanie siatki potencjalnych klientów, sięgnij po AdBook 2018 teraz!

Jeśli jesteś marketerem w dużym przedsiębiorstwie, nie wahaj się ani chwili. Poradnik przypomni ci o tym, co najważniejsze i pokaże nowe ścieżki dotarcia do potencjalnych klientów! Jest tego całkiem sporo, a nowe kanały mogą przynieść wiele korzyści tobie i twojej firmie.

Marketing internetowy – must have!

Czasy, kiedy reklamy ATL przyciągały uwagę konsumentów, już mijają. Wciąż sprawdzają się w ugruntowaniu marek w świadomości klienta, ale nie decydują o tym, czy dokonamy ostatecznego zakupu. Dlaczego? Ponieważ mamy praktycznie nieograniczony dostęp do informacji dzięki środowisku Google i setkom tysięcy stron WWW. Coraz rzadziej prosimy o tradycyjne polecenia wśród znajomych, częściej odnajdujemy unikalne teksty w internecie.

Jeśli szukasz informacji o produktach i usługach w wyszukiwarce Google, AdBook 2018 jest dla Ciebie!

Podpowie ci, jak skutecznie wykorzystać to środowisko i to nie tylko do sygnalizacji oferty produktowej. Szeroki wachlarz narzędzi Google pomoże niezależnie od tego, na jakim etapie jest twój klient. Czy szuka informacji ogólnych? A może zdecydował się na markę? Jak pomóc mu znaleźć to, czego najbardziej pragnie? Te i inne informacje umieściliśmy dla ciebie w poradniku. Z naszego punktu widzenia najciekawsze tematy to:

Era Sieci Reklamowej Google?

Sieć Reklamowa Google obejmuje swoim zasięgiem 96% użytkowników polskiego internetu. W praktyce oznacza to, że swoje działania reklamowe możesz przenieść całkowicie do sieci. Pozwoli ci to na ścisłe kontrolowanie wydatków i dokonywanie optymalizacji dzięki wykorzystywaniu kanałów dystrybucji treści oraz modulacji budżetów, a także dynamiczne przekierowywanie pieniędzy na skuteczniejsze, w danym momencie, metody reklamowe.

Działania w środowisku Google umożliwiają również ścisłe określenie tego, ile pieniędzy wydałeś, by pozyskać jednego klienta. To nieocenione źródło wiedzy, które możesz zestawiać ze skutecznością pozyskiwania z innych kanałów. O nich również dowiesz się z poradnika AdBook 2018.

Google Merchant Center – marketing dla e-commerce

Google Merchant Center sprawdzi się, jeśli chcesz wypromować ofertę twojego sklepu internetowego. Po uruchomieniu reklama wyświetla nad wyszukiwanymi frazami czy słowami kluczowymi wybrane produkty, wzbogacone o cenę i zdjęcie. Ten format reklamowy widoczny jest zwykle na samej górze wyszukiwarki Google.

To dobrze pozycjonowana reklama dla potencjalnych konsumentów Twoich produktów lub usług. Google Merchant Center jest istotnym wsparciem dla każdego biznesu osadzonego w Internecie.

Google AdWords

AdWordsy – znane dobrze wszystkim, ale kto miał okazję z nich faktycznie korzystać? Zapewne robisz to częściej jako klient niż marketer. Nie popełniaj już tego błędu! Poradnik marketingu internetowego AdBook 2018 pomoże ci zrozumieć, jak wykorzystać Google AdWords. Przekonasz się, że to sensowne rozwiązanie, które świetnie pozycjonuje się w wynikach wyszukiwania i oferuje transparentny model rozliczeń.

W przypadku wielu mikro i małych przedsiębiorstw to reklama AdWords jest podstawowym narzędziem reklamowym w wyszukiwarce Google. Postrzega się ją jako wyjątkowo “konkretne” narzędzie. Dobrze poprowadzona i zasilona odpowiednimi kwotami kampania AdWords w zasadzie gwarantuje dobry jakościowo ruch na twojej stronie.

Więcej informacji znajdziesz w poradniku AdBook 2018. Pobierz teraz!

Artykuł powstał we współpracy z Verseo sp. z o.o. sp.k.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę