Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Definicje online marketingu zebrane w jednym miejscu – Słownik Marketera do pobrania

Marketing internetowy ciągle się zmienia. Powstają nowe zjawiska, a co za tym idzie nowe pojęcia je opisujące. Nie zawsze jest łatwo nadążyć za wszystkimi nowinkami, szczególnie dla osób początkujących w tej branży. Dlatego też powstał słownik marketera.

Definicje online marketingu zebrane w jednym miejscu – Słownik Marketera do pobrania

Marketing internetowy ciągle się zmienia. Powstają nowe zjawiska, a co za tym idzie nowe pojęcia je opisujące. Nie zawsze jest łatwo nadążyć za wszystkimi nowinkami, szczególnie dla osób początkujących w tej branży. Dlatego też powstał słownik marketera.

Skąd pomysł na Słownik Marketera?

Postanowiliśmy stworzyć słownik podstawowych pojęć, które powinien znać każdy marketer na początku swojej drogi zawodowej. Słownik powstał po to, aby po pierwsze uporządkować podstawową wiedzę na temat pojęć spotykanych na co dzień w branży online marketingu. Po drugie, naszym zamiarem na przyszłość jest również to, żeby konsekwentnie aktualizować materiał zawarty w słowniku, biorąc pod uwagę zmieniający się rynek i komentarze czytelników.

Co znajdziesz w słowniku?

Reklama i marketing online

Czym jest content marketing, SEO, czy SEM? Czym różni się mailing od newslettera, a czym landing page od squeeze page? W słowniku znajdziesz definicje tych i wielu innych pojęć związanych z marketingiem internetowym i prowadzeniem kampanii online.

Przykład definicji ze słownika

Przykład definicji ze słownika

Materiały własne

Najważniejsze wskaźniki

Podstawą tworzenia kampanii reklamowej zarówno w internecie, jak i w innych typach mediów jest stworzenie sobie celu, który chcemy za jej pomocą osiągnąć. Bez względu na to, czy będzie to zwiększenie sprzedaży, wzrost ruchu w witrynie, czy też pozyskanie nowych danych kontaktowych – coś musimy mierzyć!

Przykład definicji ze słownika

Przykład definicji ze słownika

Materiały własne

Obojętnie jaki będzie nasz cel, ważne by na bieżąco monitorować i optymalizować kampanię. O jej skuteczności może decydować duża grupa wskaźników, które należy śledzić i analizować. Jak to zrobić, by mieć pewność, że budżet, który przeznaczyliśmy na promocję został prawidłowo wydany? Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowej? Przede wszystkim, aby tego dokonać należy zapoznać się i rozszyfrować kilka kluczowych skrótów: CPM, CTR, CPC, CR… Właśnie te, jak i wiele innych definicji znajdziesz w słowniku marketera.

Czy słownik jest dla Ciebie?

Nie jesteś pewien, czy znajdziesz w słowniku coś dla siebie? Słownik jest przygotowany szczególnie dla początkujących marketerów i osób zaczynających swoją przygodę z online marketingiem. Staraliśmy się zebrać w nim pojęcia ogólne związane z szeroko pojętym prowadzeniem kampanii w internecie oraz pojęcia z poszczególnych segmentów marketingu internetowego. Dlatego znajdziesz tu również definicje związane z e-mail marketingiem, landing page, czy social media.

Większość pojęć zawartych w Słowniku Marketera pochodzi z różnych zakamarków marketingu internetowego. Jednak nie ważne czy Twoim konikiem jest e-mail marketing, czy social media, znajomość tych pojęć pomoże Ci się odnaleźć w branży.

>> Pobierz Słownik Marketera

Marketer+ objął publikację patronatem medialnym.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę