Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

E-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”

Jednym z podstawowych, a zarazem najbardziej kluczowych zadań w pracy marketera jest przygotowanie planu marketingowego, który – właściwie zaprojektowany – pomaga budować silną i konkurencyjną organizację.

E-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”

Jednym z podstawowych, a zarazem najbardziej kluczowych zadań w pracy marketera jest przygotowanie planu marketingowego, który – właściwie zaprojektowany – pomaga budować silną i konkurencyjną organizację.

Zobacz bezpłatny fragment

Planowanie marketingowe to proces, który pozwala nadać strategii realny kształt. Dzięki temu możemy podejmować korzystne dla naszej działalności decyzje oraz oceniać wyniki, które osiągnęliśmy. Przede wszystkim jednak zyskujemy szansę na oszacowanie możliwości rozwoju firmy w odniesieniu do posiadanych zasobów, co będzie niezwykle przydatną wskazówką na trudnej drodze prowadzenia działalności biznesowej.

Zamów e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”

E-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego” jest praktycznym poradnikiem, który z powodzeniem może być traktowany jako solidny fundament pod opracowanie skutecznego i unikalnego planu marketingowego dostosowanego do profilu przedsiębiorstwa. Publikacja jest również skarbnicą wiedzy, która pomoże w znalezieniu odpowiedzi na wiele pytań, wśród których wyróżnić można m.in.:

  • Jak opracować misję i strategię firmy?
  • Jak postawić wartościowe cele?
  • Jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Jak poprawnie przeprowadzić analizę SWOT?
  • Jak określić rynek docelowy?
  • W jaki sposób przygotować narzędzia marketingu mix?
  • Jak efektywnie przeprowadzić ewaluację planu marketingowego?

Dodatkowo e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego” poszerzony został o praktyczne ćwiczenia oraz formularze będące doskonałą podstawą każdego dopracowanego i skorelowanego z rzeczywistymi możliwościami planu marketingowego. A taki właśnie tę wyboistą drogę, jaką podąża każdy mający aspiracje przedsiębiorca, pomoże zmienić w trasę pełną przydatnych drogowskazów.

Zobacz bezpłatny fragment

Autorami e-booka są Bartłomiej Kukuła i Joanna Pikuła-Małachowska. Publikacja liczy 59 stron.

Zamów e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”

Polecane prezentacje i narzędzia:

Revhunter

Odzyskujemy porzucone koszyki, napędzamy ruch i sprzedaż, poszerzamy grono nowych klientów. Email retargeting jest przeznaczony zarówno dla małych,
średnich, jak i dużych e-commerce, a także dla wszystkich biznesów chcących dotrzeć do klientów online.

Zobacz prezentację

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę