Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Event marketing – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Książka Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

Event marketing – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Książka Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Jest to pierwszy w Polsce poradnik do planowania i prowadzenia kampanii marketingowych bazujących na wykorzystaniu eventów.

Publikacja zawiera:

– teorię marketingu i komunikacji marketingowej,

– klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,

– szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,

– charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,

– wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,

– zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,

– opis struktury branży eventowej w Polsce,

– wypowiedzi niemal 40 praktyków – uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej. 

Publikacja ukazała się na początku października 2016 nakładem Wydawnictwa Difin i jest dostępna m.in. w księgarni internetowej.

Marketer+ jest Partnerem wydania.


Tytuł: Event marketing w Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej

Autor: Piotr Jaworowicz, Magdalena Jaworowicz

Rok wydania: 2016

Wydawnictwo: Difin

event-marketing

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę