Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

Advertisement

Jak dziś skutecznie sprzedawać? – premiera czasopisma „Nowa Sprzedaż”

Jak dziś skutecznie sprzedawać? To temat przewodni pierwszego wydania dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” - nowego czasopisma skierowanego do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Jak dziś skutecznie sprzedawać? – premiera czasopisma „Nowa Sprzedaż”

Jak dziś skutecznie sprzedawać? To temat przewodni pierwszego wydania dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” - nowego czasopisma skierowanego do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.

Główną zawartość magazynu „Nowa Sprzedaż” stanowią informacje o praktycznym podejściu do sprzedaży i obsługi klienta krok po kroku, artykuły o skutecznych narzędziach, metodach i rozwiązaniach wspierających handlowców. W czasopiśmie czytelnicy znajdą fachową ekspercką wiedzę, dzięki której firmy zarabiają więcej.

– Dwumiesięcznik „Nowa Sprzedaż” powstał z potrzeby usystematyzowania i pogłębiania wiedzy na temat skutecznej sprzedaży i obsługi klienta. Sprzedaży mądrej, która dostarcza prawdziwą wartość klientowi. Sprzedaży postrzeganej jako proces, w który powinni być włączeni wszyscy pracownicy w firmie – bez względu na to, jakie funkcje w niej pełnią – mówi Paweł Koziara, redaktor naczelny magazynu. – Obsługa klienta jest natomiast integralnym elementem procesu sprzedaży. Od jej jakości zależy wzrost lub spadek lojalności klientów, a to z kolei w dłuższej perspektywie wpływa na sprzedaż – dodaje Koziara.

Dlaczego warto czytać „Nową Sprzedaż”?

  • Poznasz metody, narzędzia i rozwiązania istotnie wpływające na jakość pracy handlowca.
  • Nauczysz się od najlepszych ekspertów jak krok po kroku zdobywać kolejnych klientów.
  • Rozwiniesz swoje umiejętności i dołączysz do najlepszych sprzedawców.
  • Poznasz najlepsze praktyki skutecznej i nowoczesnej obsługi klienta.
  • Przeczytasz najwyższej jakości artykuły eksperckie.
  • Dowiesz się jak Ty i Twoja firma możecie zarabiać więcej.

Pierwszy numer magazynu ma na celu odpowiedzieć na pytanie: „Jak dziś skutecznie sprzedawać?”. Czytelnicy dowiedzą się, dlaczego warto odwrócić zasady gry w sprzedaży, jak zmienia się proces zakupowy klienta B2B, jaką rolę w tym procesie odgrywają media społecznościowe oraz jak wykorzystać ich potencjał. W numerze można znaleźć wskazówki, jak stworzyć efektywny profil handlowca na LinkedInie i umiejętnie go wykorzystać, aby zdobyć nowych klientów.

Gwarantem rzetelnej wiedzy przekazywanej na łamach czasopisma są starannie dobrani, najlepsi autorzy z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży. W pierwszym numerze magazynu można znaleźć artykuły przygotowane m.in. przez Roberta Grzybka, Aleksandrę Harasiuk, Rafała Judka, Izę Krejcę-Pawski, Rafała Mroza, Marcina Sebastiana Rogowskiego i Piotra Stohnija.

Partnerami wydania są Inis i LiveSpace.

– Wierzymy, że w niedalekiej przyszłości marka „Nowa Sprzedaż” stanie się synonimem najwyższej jakości i pewnym źródłem wiedzy dla handlowców, właścicieli firm i doradców klienta – podsumowuje Koziara.

Zamów teraz pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”

Spis treści:

  • Diabeł tkwi w szczegółach: 10 zachowań, którymi sabotujesz swoją sprzedaż
  • #TEMAT NUMERU: Nowa sprzedaż w praktyce, czyli dlaczego warto odwrócić zasady gry
  • #TEMAT NUMERU: Zmiany w procesie zakupowym klienta B2B – moda czy trend?
  • #TEMAT NUMERU: Dobry standard to za mało
  • #TEMAT NUMERU: Internet źródłem leadów kontaktowych
  • #TEMAT NUMERU: Media społecznościowe w procesie sprzedaży
  • #TEMAT NUMERU: Efektywny profil handlowca na LinkedInie
  • 6 ograniczających przekonań w sprzedaży
  • Proces sprzedaży – zdefiniuj, mierz, optymalizuj
  • Prospecting – czyli jakie cztery kroki podjąć, by szybko pozyskać nowego klienta?
  • Cold e-mail marketing, czyli dlaczego e-mail jest lepszy niż telefon
  • Aktywizuj SMS-em!
  • Zaangażowanie pracowników w dobrą obsługę klienta
  • Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?
  • Dlaczego bardziej opłaca się utrzymywać dotychczasowych klientów niż zdobywać nowych
  • Obalono teorię słabych więzi! Czyli o tym, jak mocne relacje wpływają na zwiększenie liczby rekomendacji
  • Jak skutecznie realizować przedsprzedaż produktów/usług. Część 1.
  • Radykalne negocjacje – gra tylko dla orłów! Część 1. Właściwy paradygmat
  • Rzecz o komunikacji menedżera i reszty świata. Część 1. Wprowadzenie
  • Nowa sprzedaż kontra wielkie G

Zamów teraz pierwszy numer „Nowej Sprzedaży”

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę