Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

Mimo wszystkich swoich zalet wideomarketing jest dziedziną pełną zawiłości, w których łatwo się zagubić. Chcemy więc, by ten – ostatni w 2015 roku – numer magazynu „Marketer+” był przewodnikiem po nie do końca znanym, ale pełnym ciekawostek i sprzedażowego potencjału świecie wideomarketingu. Najnowsza publikacja naszego wydawnictwa, nie tylko poprowadzi Czytelników przez meandry aktualnych trendów, ale również wskaże, na końcu której z wydeptanych już ścieżek można znaleźć długo poszukiwany sukces.

Na 112 stronach tego numeru „Marketera+” zamieściliśmy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej dziedziny marketingu, m.in.:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”

Pełny spis treści nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016:

FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO

  • Król jest kontent czy content jest królem?

ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY

  • Era treści hybrydowych
  • Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?

POD LUPĄ: WIDEOMARKETING

  • Trendy w wideomarketingu
  • Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
  • Efektywna dystrybucja wideo w sieci
  • Użyteczność treści wideo
  • Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
  • Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię
  • Marki na polskim YouTubie – raport
  • Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie
  • Marketing wirusowy na YouTubie
  • Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0

LUŹNO RZUCONE

  • Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?
  • Fenomen Instagrama

CYKLE

  • Cyfrowa transformacja marketingu Część 1.
  • Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1.
  • Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1.
  • Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1.

(PO)PRAWNIE

  • Wideomarketing – legalne wykorzystanie czyichś kreacji we własnych spotach

PÓŁKA MARKETERA

  • Recenzja: Szczęki, czyli w szponach konkurencji
  • Przegląd książek

NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE

  • Produkty i usługi wspierające pracę marketera

KALENDARZ MARKETERA

  • Wydarzenia: listopad, grudzień 2015, styczeń, luty 2016

FELIETON JACKA SZLAKA

  • Bohater brand

DODATKOWE ARTYKUŁY DOSTĘPNE ONLINE NA WWW.MARKETERPLUS.PL

  • Product placement na vlogu? Warto spróbować!
  • Brand channel – nasz klient, nasz fan

Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”

Polecane prezentacje i narzędzia:

Jet Line

Jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni, out of home. Realizujemy kampanie outdoorowe, które dają markom wartość, a firmom zysk.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę