Nowy numer!

Jak działać reklamowo na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Zobacz spis treści

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

Nakręcony marketing – listopadowe wydanie „Marketera+”

Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

Mimo wszystkich swoich zalet wideomarketing jest dziedziną pełną zawiłości, w których łatwo się zagubić. Chcemy więc, by ten – ostatni w 2015 roku – numer magazynu „Marketer+” był przewodnikiem po nie do końca znanym, ale pełnym ciekawostek i sprzedażowego potencjału świecie wideomarketingu. Najnowsza publikacja naszego wydawnictwa, nie tylko poprowadzi Czytelników przez meandry aktualnych trendów, ale również wskaże, na końcu której z wydeptanych już ścieżek można znaleźć długo poszukiwany sukces.

Na 112 stronach tego numeru „Marketera+” zamieściliśmy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej dziedziny marketingu, m.in.:

  • na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
  • jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
  • jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
  • czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
  • jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
  • jak zbudować swoją markę na YouTubie,
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową
  • czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.

Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”

Pełny spis treści nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016:

FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO

  • Król jest kontent czy content jest królem?

ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY

  • Era treści hybrydowych
  • Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?

POD LUPĄ: WIDEOMARKETING

  • Trendy w wideomarketingu
  • Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
  • Efektywna dystrybucja wideo w sieci
  • Użyteczność treści wideo
  • Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
  • Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię
  • Marki na polskim YouTubie – raport
  • Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie
  • Marketing wirusowy na YouTubie
  • Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0

LUŹNO RZUCONE

  • Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?
  • Fenomen Instagrama

CYKLE

  • Cyfrowa transformacja marketingu Część 1.
  • Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1.
  • Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1.
  • Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1.

(PO)PRAWNIE

  • Wideomarketing – legalne wykorzystanie czyichś kreacji we własnych spotach

PÓŁKA MARKETERA

  • Recenzja: Szczęki, czyli w szponach konkurencji
  • Przegląd książek

NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE

  • Produkty i usługi wspierające pracę marketera

KALENDARZ MARKETERA

  • Wydarzenia: listopad, grudzień 2015, styczeń, luty 2016

FELIETON JACKA SZLAKA

  • Bohater brand

DODATKOWE ARTYKUŁY DOSTĘPNE ONLINE NA WWW.MARKETERPLUS.PL

  • Product placement na vlogu? Warto spróbować!
  • Brand channel – nasz klient, nasz fan

Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę