40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Pierwsza książka o sukcesie Snapchata i jego twórcy, Evanie Spieglu

Wszyscy znamy historie Jobsa, Muska i Bezosa oraz ich legendarnych firm założonych w garażu. A jak wyglądają narodziny start-upu teraz – w świecie, gdzie wszystko podzielili między sobą Facebook i Google?

Pierwsza książka o sukcesie Snapchata i jego twórcy, Evanie Spieglu

Wszyscy znamy historie Jobsa, Muska i Bezosa oraz ich legendarnych firm założonych w garażu. A jak wyglądają narodziny start-upu teraz – w świecie, gdzie wszystko podzielili między sobą Facebook i Google?

Poznaj historię Evana SPIEGLA – bezczelnego chłopaka, autora jednej z najpopularniejszych aplikacji w historii, który odrzucił ofertę miliarda dolarów od Marka Zuckerberga. Zyskał tym samym śmiertelnego wroga i jeszcze większą fortunę, bo w chwili wejścia Snapchata na giełdę jego udziały osiągnęły wartość ponad sześciu miliardów. Sukces zawdzięczał nie tylko kreatywności, ale i bezwzględności, którą okazał w konflikcie z przyjacielem i współtwórcą apki.

To też opowieść o samym Snapchacie, który sprawił, że social media znów zyskały prywatny wymiar. Nawet jeśli nie masz go w swoim smartfonie, to i tak korzystasz z jego rozwiązań na Instagramie, Facebooku i w innych aplikacjach. Samozwańczy wizjoner Evan Spiegel zrozumiał, że liczą się nie tylko lajki, ale przede wszystkim kontakt – bezpośredni i osobisty.

Książka dostępna jest na stronie Wydawnictwa ZNAK.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę