Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Jak pozycjonują się najlepsi? Wybitni specjaliści SEO sprawdzili techniki polskich liderów e-commerce!

Wszyscy znają empik.com, doz.pl, eobuwie.pl, x-kom.pl – to najwięksi gracze na rynku e-commerce. Wiele osób chciałoby poznać i zacząć stosować techniki SEO, dzięki którym najbardziej znane marki zyskały rozgłos, sławę i rekordy sprzedaży. Jeśli jesteś jedną z nich, sprawdź, co odkryli eksperci Semcore i specjaliści zaprzyjaźnieni z firmą.

Jak pozycjonują się najlepsi? Wybitni specjaliści SEO sprawdzili techniki polskich liderów e-commerce!

Wszyscy znają empik.com, doz.pl, eobuwie.pl, x-kom.pl – to najwięksi gracze na rynku e-commerce. Wiele osób chciałoby poznać i zacząć stosować techniki SEO, dzięki którym najbardziej znane marki zyskały rozgłos, sławę i rekordy sprzedaży. Jeśli jesteś jedną z nich, sprawdź, co odkryli eksperci Semcore i specjaliści zaprzyjaźnieni z firmą.

Najlepsi pod lupą – raport Semcore

Kilka ostatnich miesięcy udowodniło jak ważne jest pozycjonowanie. Potwierdza to badanie Izby Gospodarki Elektronicznej opublikowane w czerwcu. Według niego aż 72% internautów dokonywało zakupów w sieci. Statystyki sprawiły, że znacznie więcej firm zdecydowało się zainwestować w rozwój swojego biznesu internetowego. Jednak czy podstawowe metody pozycjonowania są wystarczające, aby wygrać z konkurencją? Specjaliści Semcore i partnerzy projektu postanowili zbadać ten temat. Grupa ekspertów, którzy od lat skutecznie dba o pozycjonowanie klientów, stworzyli raport „Jak działają polscy liderzy e-commerce?”. Co się w nim znajduje? Są tam między innymi triki pozycjonerskie największych marek działających w polskim e-commerce. Czy poznając je i stosując w swoim biznesie, osiągniesz szybki sukces? Nie, to tylko czubek góry lodowej, który zwraca uwagę na wiele ważnych aspektów pozycjonowania. Zapoznając się z raportem, poszerzysz swoją perspektywę i spojrzysz inaczej na SEO, wdrożysz nowe rozwiązania. To solidna porcja wiedzy, którą nie pogardzą nawet najbardziej doświadczeni w branży.

Kto i po co stworzył raport?

Analizą takich biznesów, jak: empik.com, eobuwie.pl. doz.pl, x-kom.pl, zalando.pl i oponeo.pl zajęły się osoby od lat związane z SEO. To znani specjaliści, w tym eksperci Semcore, którzy znają oczywiste mechanizmy rządzące wynikami wyszukiwarek, ale też wciąż znajdują nowatorskie i skuteczne metody. Nie patrzą na SEO schematycznie, a szukają rozwiązań dopasowanych do konkretnych branż, zwracając uwagę na aspekty, które wiele osób pomija. Raport jest tylko wstępem do pokazania jak złożone i rozbudowane są mechanizmy związane z pozycjonowaniem. Został on stworzony po to, aby pokazać triki znanych marek, którymi może zainspirować się każdy i zwrócić uwagę na to, jak istotne jest szersze spojrzenie na SEO. W skład grupy ekspertów tworzących raport weszły najbardziej znane osoby ze świata pozycjonowania.

Wśród nich są:

Ryszard Czernik – zajmuje się marketingiem internetowym już kilka lat. Dzięki temu w swoich projektach sprawnie łączy wiedzę dotyczącą SEO, UX i e-commerce.

Paweł Gontarek – ekspert SEO z wieloletnim doświadczeniem, który nie tylko zajmuje się skutecznym pozycjonowaniem, ale również dzieli się wiedzą na blogu zgred.pl.

Daniel Wolszon – doświadczony analityk, który skutecznie optymalizuje witryny pod kątem wyników wyszukiwania w Google.

Mieczysław Wila – działający w e-marketingu od 10 lat. Biegły w e-commerce, skupiający się na doświadczeniach użytkowników (UX).

Marcin Stypuła – Założyciel Semcore, człowiek z misją i wizją, dla którego e-commerce jest źródłem ciągłych wyzwań. Innowator, mistrz virali oraz tworzenia skutecznych strategii marketingowych.

Aleksander Cierniewski – W Semcore działa od samego powstania firmy. Wykorzystuje doświadczenie w sprzedaży i wiedzę o e-commerce, tworząc najlepszy zespół handlowy. Buduje strategie, które spełniają oczekiwania i cele biznesowe klientów.

Damian Hliwa – Specjalista SEO, który swoją skuteczność udowadnia od ponad 6 lat. Szkoli, wykonuje wnikliwe audyty i znajduje dopracowane rozwiązania zwiększające widoczność klientów z segmentu e-commerce.

Bartek Kubala – SEO to od lat nie tylko jego praca, ale też pasja. Skuteczne pozycjonowanie stron klientów to dla niego połowa sukcesu, na który składa się też wiedza i doświadczenie z UX.

Analizowane marki – poznaj przyczyny ich widoczności w sieci

Zastanawiasz się, co stoi za sukcesem sprzedaży internetowej najlepszych w branży obuwniczej, elektronicznej, odzieżowej, wydawniczej, motoryzacyjnej i medycznej? Zobacz raport przygotowany przez Semcore i partnerów. Znajdziesz w nim Top 3 oraz Top 10 słów kluczowych, analizę link buildingu, ocenę techniczną, weryfikację contentu, działań UX, skuteczne triki, a nawet błędy największych graczy e-commerce! Prześledź działania SEO empik.com, eobuwie.pl. doz.pl, x-kom.pl, zalando.pl i oponeo.pl.

Raport SEO od Semcore – dlaczego warto przeczytać?

Raport „Jak działają polscy liderzy e – commerce?” stanowi wnikliwą analizę działań SEO największych graczy w branży. Dowiesz się z niej, jakie metody działają najskuteczniej i co warto wdrożyć we własnym sklepie internetowym, by zwiększyć swoją widoczność w Internecie. Z raportu jasno wynika, że każda z analizowanych witryn przykłada wagę do pozyskiwania wartościowych linków. Na większości portali nacisk położny jest na linkowanie zewnętrzne. Wszystkie marki wymienione w raporcie stosują strategie odpowiedniego dobierania słów kluczowych. Proporcje fraz, ich ilość i rodzaj są zróżnicowane, ale w każdym przypadku słowa kluczowe pojawiają się na wielu podstronach. Raport jasno pokazuje, że liderzy branży e-commerce stawiają na wartościowe treści. Niemalże każda marka posiada swojego autorskiego bloga czy sekcję poradnikową. Warto zwrócić uwagę na optymalizację witryn pod kątem technicznym.

Jeśli chcesz zapoznać się z efektem prac ekspertów, to zobacz raport!

Poznaj Semcore

Semcore to eksperci SEO, UX, content marketingu oraz specjaliści od płatnej reklamy online. Przedsiębiorstwo to łączy doświadczenie ze świeżym spojrzeniem, innowacjami i rewolucyjnymi strategiami. Działania Semcore nie tylko zwiększają widoczność klientów, sprowadzając ruch na ich strony, ale też pomnażają ich zyski poprzez optymalizację konwersji i dopracowanie ścieżki zakupowej. Dowiedz się więcej o najlepszej agencji SXO w Polsce.

 

Polecane prezentacje i narzędzia:

Outsourcing programów lojalnościowych

Chcesz wykorzystywać w firmie program lojalnościowy lub inny system z nagrodami rzeczowymi dla konsumentów, kontrahentów lub pracowników? Dzięki współpracy z wieloma dostawcami możemy zaproponować katalog nagród oraz pełny outsourcing całego programu.

Zobacz prezentację

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę