Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Polski e-commerce w Google w 2014 roku, czyli raport SEO

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Polski e-commerce w Google w 2014 roku, czyli raport SEO

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Raport „Polski e-commerce w Google” to jedyne takie badanie bazujące na danych o widoczności SEO projektów e-commerce w kanale organicznym wyszukiwarki Google. Celem publikacji jest coroczna analiza wolumenów widoczności oraz skali wzrostu projektów e-commerce w kanale bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Raport ma również za zadanie pozwolić firmom na samodzielne określenie możliwości swojej marki (w kontekście widoczności w wynikach wyszukiwania) w danej branży oraz na porównanie jej z konkurencją.

Za sprawą nieustannie zmieniających się algorytmów Google automatyczne pozycjonowanie już praktycznie nie istnieje. Dlatego też 2015 rok będzie pierwszym poważnym sprawdzianem dla rozwiązań content marketingowych w projektach e-commerce, systemów rekomendacji behawioralnej oraz promocji treści opartej na mailingach personalizowanych, realizowanych za pomocą narzędzi marketing automation.

Zapraszamy do zapoznania się z raportem „Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014”.

Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę