Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Ruszyła 4. edycja badania „Komunikacja SMS w Polsce”

Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.

Ruszyła 4. edycja badania „Komunikacja SMS w Polsce”

Platforma SerwerSMS.pl wystartowała z nową edycją badania „Komunikacja SMS w Polsce”. Czwarta odsłona, podobnie jak poprzednie, będzie sprawdzać stosunek polskich internautów do komunikacji mobilnej. Nie zabraknie również części biznesowej, której celem jest zweryfikowanie sposobów wykorzystywania SMS-ów w polskich przedsiębiorstwach.

– Badanie rynku, które cyklicznie przeprowadzamy od 4 lat, to cenne źródło wiedzy dla nas jako dostawcy rozwiązania technologicznego, ale także dla właścicieli firm niezależnie od ich wielkości oraz branży, w której funkcjonują. Dlatego też decyzja o jego kolejnej odsłonie była dla nas naturalna. To inwestycja, dzięki której możemy poznać potrzeby naszych klientów oraz ostatecznych konsumentów, a tym samym dostosować nasze rozwiązania do ich wymagań – mówi Artur Sadowski, CEO platformy SerwerSMS.pl.

Celem badania „Komunikacja SMS w Polsce” jest m.in. poznanie opinii polskich internautów na temat użyteczności i funkcjonalności SMS-ów oraz aplikacji mobilnych wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Zebrane w poprzednich edycjach wyniki pozwoliły zweryfikować m.in. takie kwestie jak stosunek Polaków do SMS-ów Premium czy też sposób komunikowania się urzędów z obywatelami.

Raport „Komunikacja SMS w Polsce” w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem nie tylko ze strony przedsiębiorców, ale również mediów i instytucji publicznych. Dlatego też postanowiliśmy również w tym roku sprawdzić trendy i preferencje komunikacyjne Polaków – mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.

Jak podkreśla przedstawiciel platformy SerwerSMS.pl i tym razem nie zabraknie biznesowej części badania, na podstawie której zostanie opracowany dodatek dla biznesu. Znajdą się w nim odpowiedzi na pytania, czy i w jaki sposób wykorzystywane są powiadomienia SMS w nowoczesnej komunikacji biznesowej. – W świecie szybko zmieniających się technologii nie sposób nie pokusić się o sprawdzenie roli, jaką pełnią SMS-y w działaniach marketingowych prowadzonych przez firmy – komentuje Daniel Zawiliński. – Dlatego też w badaniu „Komunikacja SMS w Polsce” zostały uwzględnione pytania dotyczące dynamicznie rozwijającego się rynku m-commerce i e-commerce – dodaje.

Zapraszamy do udziału w badaniu:

Polecane prezentacje i narzędzia:

SentiOne

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę