Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Coraz więcej e-sklepów na wzór Amazona, e-commerce rośnie w siłę

Jesteśmy świadkami nieustannych zmian: nowe prawo, nowe technologie, nowe możliwości z zakresu obsługi i tworzenia pozytywnych doświadczeń klientów. Jak te zmiany wpływają na branżę e-commerce? Na co każdy z e-sprzedawców powinien zwrócić uwagę w nadchodzącym roku? Jakie trendy będą się przebijać do głównego nurtu? O tym rozmawiam z Romanem Grygierkiem i Mateuszem Walczakiem z firmy INIS.

Coraz więcej e-sklepów na wzór Amazona, e-commerce rośnie w siłę

Jesteśmy świadkami nieustannych zmian: nowe prawo, nowe technologie, nowe możliwości z zakresu obsługi i tworzenia pozytywnych doświadczeń klientów. Jak te zmiany wpływają na branżę e-commerce? Na co każdy z e-sprzedawców powinien zwrócić uwagę w nadchodzącym roku? Jakie trendy będą się przebijać do głównego nurtu? O tym rozmawiam z Romanem Grygierkiem i Mateuszem Walczakiem z firmy INIS.
Jesteśmy świadkami nieustannych zmian: nowe prawo, nowe technologie, nowe możliwości z zakresu obsługi i tworzenia pozytywnych doświadczeń klientów. Jak te zmiany wpływają na branżę e-commerce? Na co każdy z e-sprzedawców powinien zwrócić uwagę w nadchodzącym roku? Jakie trendy będą się przebijać do głównego nurtu? O tym rozmawiam z Romanem Grygierkiem i Mateuszem Walczakiem z firmy INIS.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę