Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.
Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

PBC Planner

Program PBC Planner zawiera aktualne, kompleksowe dane na temat prasy w Polsce. Platforma nie tylko pozwala sprawdzenie informacji związanych z danymi demograficznymi czytelników, nakładu i sprzedaży prasy czy analiz reklam, ale jest także przystosowana do tworzenia profesjonalnych mediaplanów.

Zobacz prezentację

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę