40 WYDANIE M+!

Zyskaj praktyczną wiedzę o e-mail marketingu i automatyzacji

Sprawdź!

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.

Dawid Szczepaniak (VMLY&R): Zachęcałbym każdego dyrektora marketingu do odwiedzenia festiwalu Cannes Lions choć raz na kilka lat

Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.
Nie znam żadnego, który po takiej dawce trendów i inspiracji nie chciałby wprowadzać jakichś zmian w sposobie komunikacji własnej marki – tak o festiwalu Cannes Lions i zdobyciu pierwszych w historii polskiej reklamy nagród Grand Prix i Tytanowego Lwa opowiada Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner agencji VMLY&R Poland.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Cluify

Cluify.com to aplikacja internetowa umożliwiająca analizę danych o ruchu klientów placówek stacjonarnych  i targetowanie reklam online do osób, które je odwiedziły dany punkt.

Zobacz prezentację

DMSales

DMSales to nowoczesna, intuicyjna platforma do realizacji kompleksowego sms i e-mail marketingu oraz pozyskiwania Klientów.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę