Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Digital Service Act – zakaz stosowania dark patterns. Część 3 Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk AI a prawo. Jak legalnie i bezpiecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję w marketingu Katarzyna Świerkot-Chromik Jak umieszczać reklamy przy drogach publicznych zgodnie z prawem Maciej Sękowski Obowiązek consent mode v2 – co zmienia się w technologii i prawie Konrad Cichoń Kompendium wiedzy o prawnych aspektach programów lojalnościowych Witold Wrodarczyk Consent mode v2 – co musisz zrobić już teraz, aby Google nie wyłączył Ci reklam Katarzyna Świerkot-Chromik AI okiem prawnika. Jak bezpiecznie wykorzystywać sztuczną inteligencję w content marketingu Paulina Włodarczyk Upominki biznesowe i reklamowe – jak rozliczyć je na gruncie podatkowym Kasia Ubysz Upominki dla pracowników. Jak wywołać efekt „wow” i wykorzystać potencjał welcome packów w komunikacji Dawid Kryszczyński Dlaczego nie można reklamować „soku bez cukru”? O roli prawnika w procesach kreatywnych Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Digital Service Act – co oznacza dla marketerów, platform internetowych i użytkowników? Część 2 Stanisław Konował, Magdalena Siwerska Jak w praktyce wykorzystać prosty język w komunikacji wewnętrznej r. pr. Paweł Galiński, dr Tomasz Makaruk Dyrektywa omnibus a programy lojalnościowe – o czym należy pamiętać Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Digital Service Act – co oznacza dla marketerów i przedsiębiorców? Część 1 Magdalena Korol, Katarzyna Świerkot-Chromik Planujesz kampanię zewnętrzną? Sprawdź, na co zwrócić uwagę pod kątem prawnym Magdalena Korol Kreatywność i jej granice okiem prawnika, czyli jak uniknąć plagiatu Emanuel Wanat, Stanisław Wasilewski 6 wskazówek, jak prowadzić marketing bezpośredni zgodnie z prawem Redakcja Jak przygotować swój e-sklep na wdrożenie w Polsce dyrektywy omnibus? Posłuchaj wskazówek eksperta [wideopodcast] Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk Marketing w wyszukiwarkach – na co uważać pod względem prawnym Witold Wrodarczyk Jak żyć bez ciasteczek? Wyzwania marketingu ery privacy & cookieless