Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

Spragnieni wirtualnych zakupów. O związku konsumentów z markami e-commerce

Postawy zakupowe Polaków coraz bardziej sprzyjają sprzedawcom internetowym. Jednak wciąż duża grupa konsumentów pozostaje niezagospodarowana. Właśnie dlatego zamiast osiadać na laurach warto rozwinąć swoje dotychczasowe działania w wielu obszarach, tak by stać się love brandem w e-commerce.

Spragnieni wirtualnych zakupów. O związku konsumentów z markami e-commerce

Postawy zakupowe Polaków coraz bardziej sprzyjają sprzedawcom internetowym. Jednak wciąż duża grupa konsumentów pozostaje niezagospodarowana. Właśnie dlatego zamiast osiadać na laurach warto rozwinąć swoje dotychczasowe działania w wielu obszarach, tak by stać się love brandem w e-commerce.
Postawy zakupowe Polaków coraz bardziej sprzyjają sprzedawcom internetowym. Jednak wciąż duża grupa konsumentów pozostaje niezagospodarowana. Właśnie dlatego zamiast osiadać na laurach warto rozwinąć swoje dotychczasowe działania w wielu obszarach, tak by stać się love brandem w e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę