wsparcie sprzedaży – na czym polega, po co je wdrażać i jak to robić,
jakie sprawdzone narzędzia pozwolą usprawnić pracę handlowców,
komunikacja w social mediach a cele biznesowe – jak najlepiej wykorzystać jej potencjał,
jak marketing online wspomaga działania offline w branży medycznej,
na czym polega podejście punktowe i procesowe do sprzedaży i jak samodzielnie sprawdzić, które przeważa w Twojej firmie,
jakie działania i wskaźniki pomogą uporządkować współpracę zespołów sprzedaży i marketingu,
jak dzięki matrycy strategii treści zaplanować materiały, których celem jest wsparcie potencjalnego klienta na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego,
empatia w sprzedaży B2B – jak nawiązywać, budować i podtrzymywać relacje z klientami B2B i jak dobrze „zaopiekować się” nawet drobnymi graczami, żeby zdobyć ich zaufanie,
jak ułożyć współpracę na linii marketing – sprzedaż, żeby wdrożyć w firmie social selling,
jak umiejętnie połączyć kontakty e-mailowe i telefoniczne, żeby uzyskać efekt synergii,
jak prowadzić kampanię sprzedażową na różnych rynkach,
dlaczego reklamy programatyczne to dobry wybór w marketingu globalnym,
jak klienci postrzegają ceny, jakie są motywy zakupów i jak wykorzystać je przy ustalaniu strategii cenowej,
jak skutecznie zakomunikować i sprzedać promocję,
jakie są kreatywne pomysły na aranżację przestrzeni publicznej,
jakie są nowe możliwości DOOH,
dlaczego warto mierzyć i analizować efektywność kodów QR w kampaniach OOH.
jakie obszary aktywności marketingowej będą szczególnie ważne i w które z nich warto zainwestować w najbliższym czasie, aby zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów,
jakie kanały komunikacji zyskają i dlaczego, a które mogą stracić na znaczeniu,
co będzie wywierać największy wpływ na marketing,
jakie będą największe wyzwania dla marketerów i gdzie szukać przewagi konkurencyjnej,
czym jest projektowanie empatyczne oraz jak zaplanować proces projektowy,
jak zmieniają się zachowania konsumentów oraz jak marketing może za nimi nadążać,
czego klienci oczekują dzisiaj od marek i komunikacji marketingowej oraz jak sprawić, aby relacje z nimi opierały się na uczciwości i zaufaniu,
jak sprytnie i w nieszablonowy sposób docierać do nowych klientów oraz jak należy podejść do niestandardowych reklam w nietypowych mediach, takich jak Tinder, Messenger, Pornhub czy telegazeta,
jak krok po kroku przeprowadzić skuteczną kampanię na TikToku,
co obecnie dzieje się w metaświecie i jakie możliwości marketingowe daje to medium,
jakie błędy popełniają marketerzy w obszarze content marketingu, które utrudniają osiągnięcie założonych celów,
gdzie szukać inspiracji do content marketingu,
jak z jednokierunkowego formatu reklamowego, jakim jest SMS, tworzyć kanały dwukierunkowej komunikacji,
jak stworzyć organicznie skuteczną listę e-mailingową i umiejętnie nią zarządzać,
czym jest Google Voice Search oraz jak zoptymalizować stronę WWW pod kątem wyszukiwania głosowego.
Z dodatku „Przewodnik po nowoczesnych eventach” dowiesz się m.in.:
jak opracować budżet wydarzenia i o niczym nie zapomnieć,
jakie pytania warto sobie zadać na etapie planowania eventu,
jak powinna wyglądać tabela kosztów imprezy oraz jak ograniczyć koszty organizacji eventu,
jakie są największe zalety oraz wady eventów stacjonarnych, online oraz hybrydowych,
czym jest wydarzenie hybrydowe i jakie eventy można zrealizować w takiej formie,
jakie elementy należy uwzględnić podczas planowania wydarzenia hybrydowego,
jak przygotować plan wydarzenia łączącego offline z online’em,
z czego wynika problem w komunikacji między brand managerem a przedstawicielem obiektu eventowego oraz jak powinna wyglądać współpraca pomiędzy nimi w trakcie planowania oraz organizacji wydarzenia.
jakie są korzyści organizacji kameralnych spotkań biznesowych,
na co powinny zwrócić uwagę firmy, które planują organizację kameralnego spotkania firmowego.
Paulina Goch-Kenawy wyjaśnia, czego marki komercyjne mogą się nauczyć od społecznych, czym różni się koncepcja CSR od zjawiska marek z misją społeczno-kulturową oraz jakie są zasady tworzenia marek komercyjnych z celem społeczno-kulturowym,
Igor Owczarek w sekcji „Marketing od kulis” opisuje, czym jest i jak wygląda marketing zaangażowany społecznie w Many Mornings oraz o czym warto pamiętać podczas realizacji programów CSR-owych i CRM-owych w firmie.
Marta Ulman oraz Katarzyna Wąsowska odpowiadają na pytania: kim jest konsument świadomy społecznie, jakie wartości są ważne dla konsumentów kierujących się społeczną odpowiedzialnością, jakie obszary CSR uznają oni za istotne oraz jakimi zasadami należy się kierować w planowaniu działań oraz tworzeniu strategii w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.
Magdalena Marzec z sekcji „Zdaniem Marketerki" odpowiada na pytanie, dlaczego jej zdaniem do neutralnego światopoglądowo marketingu nie ma już powrotu.
Katarzyna Misiaszek w sekcji „Marketing od kulis” opisuje, jak wygląda marketing zaangażowany społecznie w Kubocie, jakie działania podejmuje marka w ramach Pride Month i Różowego Października oraz jakie są korzyści z wdrożenia CSR do strategii marki.
Mateusz Galica i Marta Marczuk wyjaśniają, jak krok po kroku przeprowadzić zieloną transformację w biznesie, odpowiadają na pytanie, jaką nową rolę powinny odgrywać firmy i marki oraz dlaczego nadszedł przełomowy dla marketingu moment, w którym należy przestać słuchać tylko potrzeb konsumenta.
Oliwia Tran i Kamil Mirowski w sekcji „Case Study” opisują, jak przebiegały i jakie były efekty akcji marki Żywiec „Daj butelce drugie Ż” i kampanii „Wielka Zwrotka Ż” oraz jak zaangażować konsumentów w działania proekologiczne.
Anna Gorączka w sekcji „Case Study” opisuje szczegółowo, jak działa sklep sieci Żabka zasilany w 100% zieloną energią.
Leszek Jasiński wyjaśnia, co ma dzisiaj wpływ na prawdziwą wartość produktów i usług, dlaczego w działaniach marketingowych warto poruszać tematy ważne społecznie, w jaki sposób firmy powinny mówić o swoim zaangażowaniu społecznym oraz jak w komunikacji działań CRM-owych wykorzystać marketing automation.
Konrad Kruczkowski odpowiada na pytania, kiedy CSR może być realną odpowiedzią na problemy marki, a kiedy mamy do czynienia ze zjawiskiem greenwashingu oraz wyjaśnia, jaką rolę w działaniach CSR-owych odgrywa komunikacja, jak ją krok po kroku zaplanować oraz jak branża reklamowa może się zaangażować w CSR.
Ewa Pniak w sekcji „Case Study” opisuje, jak przebiegała i jakie były efekty akcji marki Brita „Filtrujemy dla Bałtyku” oraz wyjaśnia, jaki jest przepis na dobrą akcję CSR-ową skierowaną do szkół.
Karolina Kukielska w sekcji „Zdaniem Marketerki" wyjaśnia, dlaczego CSR to długotrwały proces, a nie projekt, z którego trzeba się rozliczyć na koniec kwartału
Magdalena Olborska w sekcji „Case Study” pokazuje, jak przebiegał i jakie były efekty programu marki Samsung „CyfrOFFy kONtakt”.
Przemysław Madajczyk wyjaśnia, jakie narzędzia CSR-owe można wykorzystać w strategii działań prosprzedażowych oraz podaje przykłady skutecznych działań CSR-owych i ich wpływ na sprzedaż.
Tomek Bujok w sekcji „Zdaniem Marketera" wyjaśnia, dlaczego firmy powinny się angażować w CSR
Magdalena Jabłońska w sekcji „Marketing od kulis” wyjaśnia, jak połączyć CSR z ekonomią społeczną na przykładzie firmy Zeroban.
Ania Piwowarczyk w sekcji „Marketing od kulis” odpowiada na pytanie, czy w branży marketingowej jest miejsce na przedsiębiorczość społeczną i ilustruję tę odpowiedź przykładem agencji Leżę i Pracuję. Odpowiada także na pytanie, jakie warunki trzeba spełnić, żeby założyć przedsiębiorstwo społeczne.
Jacek Szlak w swoim felietonie wyjaśnia, dlaczego marketerom tylko się wydaje, że uprawiają CSR, jak długo można ignorować etykę w biznesie, jakie tematy wkrótce zawitają szerzej do strategii CSR-owych firm oraz jaka powinna być misja firmy odpowiedzialnej społecznie.
w jaki sposób sprawdzić jakość bazy danych klientów oraz jak zwiększyć tę bazę bez pogorszenia jej parametrów,
jak przeprowadzić analizę cen i ofert konkurencji, aby otrzymać maksymalnie użyteczne wnioski do wykorzystania w rozwoju biznesu,
jak wykorzystać jakościową analizę danych do identyfikacji trendów i insightów konsumenckich online,
jakie informacje gromadzone są przez platformy sklepów internetowych oraz systemy marketingowe i jak ocenić ich przydatność,
jak interpretować dane z Google Analytics i wykorzystywać tę wiedzę do optymalizacji strony i poprawy UX,
jak z wykorzystaniem Google Analytics znaleźć przyczyny migracji klientów oraz jak im przeciwdziałać,
jak dzięki analityce zbudować skuteczny lejek sprzedażowo-marketingowy w e-sklepie,
jak analizować efekty działań w mediach społecznościowych, aby pokazać ich realny wpływ na cele biznesowe,
jak wyznaczać KPI i jak je mierzyć w programie socialsellingowym,
czym jest analiza konkurencji w SEO i jak ją prawidłowo przeprowadzić,
jak analizować treści na stronie, żeby wyciągnąć z nich jak najwięcej,
jak projektować dashboardy oraz raporty, które pozwolą podejmować właściwe decyzje,
jak dzięki warsztatom projektowym poradzić sobie z problemami, które wynikają z danych analitycznych.
Z dodatku „Upominki biznesowe. Inspiracje 2021” dowiesz się m.in.:
jak działa mózg, który łowi gratisy,
dlaczego warto wręczać upominki w relacjach biznesowych i czym się kierować w ich wyborze,
jakich upominków biznesowych unikać,
jakie funkcje mogą pełnić gadżety reklamowe i jakimi zasadami trzeba kierować się przy ich wyborze,
na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z wykorzystaniem gadżetów reklamowych,
dlaczego niezbędne jest dopasowanie gadżetu reklamowego do celu akcji oraz do grupy odbiorców,
jakie elementy powinien zawierać brief akcji wykorzystującej gadżety,
kiedy zakup gadżetów powierzyć zewnętrznej agencji a kiedy składać zamówienia we własnym zakresie,
jak zbadać efektywność gadżetów reklamowych wykorzystanych w kampanii.
W cyklu „#porozmawiajmyomarce”, którym rozpoczynamy bieżące wydanie, polecamy inspirującą rozmowę z Jerome’em Josephem, CEO w The Brand Theatre Worldwide, jednym z najpopularniejszych na świecie mówców w zakresie budowania marki, internal brandingu, personal brandingu i customer experience, autorem ośmiu bestsellerów poświęconych brandingowi.
jak skutecznie docierać dziś do nowych klientów i skąd ich brać,
co wiadomo o uwadze odbiorców – nowej walucie na rynku reklamowym – i jak tę wiedzę wykorzystać w planowaniu kampanii,
jak pozyskiwać nowych klientów na podstawie danych,
jak rozpoznać intencje potencjalnych klientów i odpowiedzieć na nie w ludzki sposób,
jak odkryć potencjał środka lejka i generować więcej zapytań ofertowych w B2B,
jaką przyjąć strategię, aby docierać do klientów z młodego pokolenia i angażować ich w świat marki,
jak mówić do generacji Z, żeby Cię słyszała,
jak skutecznie docierać do seniorów i walczyć o ich uwagę,
jak odbiorcy reklam konsumują treści w różnych kanałach socialmediowych i jak walczyć tam o ich uwagę,
jak skutecznie pozyskiwać klientów w kanale mobilnym,
jak pisać krótkie teksty, które przyciągają uwagę i sprzedają.
Zofia Bugajna-Kasdepke, Franciszek Bazyli Georgiew, Marcin Morawski, Joanna Ogórek, Dawid Pożoga, Aleksandra Wiśniewska oraz Maciej Żyto w Forum „Marketera+”, które rozpoczyna temat przewodni numeru, odpowiadają na pytania: W jakim stopniu pandemia wpłynęła na sposób zdobywania nowych nabywców produktów lub usług? Jak dużym utrudnieniem w budowaniu profilu potencjalnych klientów stała się zmiana nawyków spowodowana koronawirusem? Które z kanałów pozyskiwania kupujących stały się bardziej efektywne, a które straciły na znaczeniu? Jaka grupa klientów jest dzisiaj szczególnie trudna do zdobycia i dlaczego?
Anna Piotrowska, która wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów oraz jak i gdzie ich szukać, lecz także odpowiada na pytania, co zrobić, by oferta dotarła do osób, które jej potrzebują i jak stworzyć przekaz o ofercie zapadający w pamięć i powodujący, że klienci wybierają daną markę spośród konkurencyjnych.
Rafał Klara wyjaśnia m.in., czym jest uwaga i co mówi o niej psychologia, jakie wnioski dla marketerów płyną z badań nad uwagą oraz różnymi poziomami zaangażowania odbiorców oraz czym jest wskaźnik attentive CPM i jak mierzyć uwagę odbiorców.
Anna Karcz-Czajkowska dzieli się wskazówkami, czym jest data-driven-marketing, jak zbierać dane i nimi zarządzać oraz jak dzięki tym danym pozyskiwać nowych klientów.
Daniel Kotliński krok po kroku przeprowadza nas przez proces skutecznego pozyskiwania właściwych klientów w B2B i wyjaśnia, na którym etapie lejka marketingowego pojawia się luka komunikacyjna i jak ją zapełnić.
Natalia Nurek wyjaśnia, jak należy definiować młodych i jak pozyskiwać klientów z młodego pokolenia oraz angażować ich w świat marki.
Paulina Gadowska zabiera nas w świat generacji Z i wyjaśnia, na co w sposób szczególny marki powinny zwracać uwagę w komunikacji marketingowej skierowanej do młodego pokolenia.
Marta Ulman i Jakub Kwaczyński zdradzają, jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w pokoleniu seniorów oraz jak skutecznie docierać do „wielokrotnie pełnoletnich" i jak walczyć o ich uwagę.
Edyta Sierosławska i Maciej Wosk wyjaśniają, jakie są główne cechy poszczególnych grup pokoleniowych, jak konsumują treści i jak do nich dotrzeć w mediach społecznościowych.
Nikodem Sarna dzieli się wiedzą o kanale mobile i wyjaśnia, przy użyciu jakich kreacji i formatów najskuteczniej pozyskiwać klientów w mobile’u.
Katarzyna Sikora-Protasiuk zdradza 7 zasad, jak pisać krótkie teksty, które przyciągają uwagę i sprzedają.
Dr Adam Zemełka wyjaśnia, jak wykorzystać neuromarketing w walce o uwagę klienta.
Z dodatku „Efektywny wideomarketing w internecie” dowiesz się m.in.:
od czego powinieneś rozpocząć przygodę z wideo,
jak podejść do kręcenia wideo in-house przy ograniczonym budżecie,
o jakie najważniejsze elementy musisz zadbać podczas tworzenia nagrań wideo,
jaki sprzęt do nagrywania oraz narzędzia do obróbki wideo możesz wykorzystać,
czy wideo jest dobrym formatem do wykorzystania w social sellingu,
jak przygotować skuteczny cykl wideo w social mediach i jakie błędy są najczęściej popełniane w planowaniu i produkcji cyklu wideo,
jak wyznaczyć cele i gdzie szukać pomysłów na treści materiałów wideo,
które formaty reklamowe i metody kierowania na YouTubie będą najskuteczniejsze w kampanii nastawionej na performance,
o czym pamiętać podczas tworzenia kreacji reklamowej na YouTubie i jak zmierzyć efektywność tych działań,
jak optymalizować treści na YouTubie pod kątem SEO i jak sprawdzić skuteczność pozycjonowania.
Kamila Kruk i Marcin Osman dzielą się wskazówkami, jak w sposób profesjonalny przygotować materiał wideo in-house przy ograniczonym budżecie.
Przez proces tworzenia materiałów wideo do wykorzystania w socialsellingu przeprowadza Karol Stróż.
Mateusz Walkowiak wyjaśnia, jaki potencjał mają materiały wideo wykorzystywane e-commerce na takich platformach jak TikTok i YouTube.
Katarzyna Świgost dzieli się wskazówkami, które formaty reklamowe i metody kierowania na YouTubie będą najskuteczniejsze w kampanii nastawionej na performance.
O optymalizacji treści na YouTubie pod kątem SEO pisze Przemysław Paruszewski.
Grzegorz Zięba podaje 7 praktycznych porad, jak przygotować i przeprowadzić skuteczne wydarzenie wideo online.
Z wywiadu z Peterem Hopwoodem dowiesz się m.in.:
co jest najważniejsze, gdy stoi się na scenie,
jakie błędy popełniają prelegenci eventów stacjonarnych i wirtualnych
co robić, aby nasze wystąpienia były dobre i wiarygodne.
W bieżącym numerze przeczytasz również felietony:
Anna Klamecka wyjaśnia, dlaczego powinniśmy zadbać o to, by tworzyć nie tylko reklamy, lecz także show, którego odbiorcy nie będą chcieli pominąć.
Jolanta Piela pisze o tym, jak wygląda intymna interakcja konsumenta z siecią neuronową oraz w jaki sposób wpływa ona na pracę marketera.
Jacek Szlak podpowiada, jak wybrać pole bitwy o klienta i w jakich przestrzeniach firmy powinny szukać przewag rynkowych.
Dr Adam Zemełka zdradza, jak wykorzystać neuromarketing w walce o uwagę klienta.
Marcin Kalkhoff pisze o tym, dlaczego firmy, marki, usługodawcy tańczą wokół klienta do chwili zakupu, a po jego zrealizowaniu natychmiast zwracają się w stronę kolejnego klienta.
Mateusz Walkowiak wyjaśnia, jaki potencjał mają materiały wideo wykorzystywane e-commerce na takich platformach jak TikTok i YouTube.
Sebstian Umiński uświadamia, że od półtora roku – dzięki spotkaniom na Teamsach i Zoomie – bawimy się bezkarnie w podglądaczy i sami dajemy się podglądać. Pokazuje także, jaki wpływ mogą mieć wideorozmowy na spotkania organizowane na żywo.
jak krok po kroku opracować strategię content-marketingową,
jakie są najczęstsze błędy i problemy związane z zastosowaniem marketingu treści,
jak różnicować komunikację content-marketingową ze względu na to, na jakim etapie lejka zakupowego jest klient,
jak zbudować strategię marketingową, aby uzyskać efekt synergii SEO i content marketingu,
kiedy warto wdrożyć strategię recyklingu treści,
jak planować i tworzyć evergreen content,
jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie,
jak tworzyć na Facebooku nieszablonowy social content, który angażuje i sprzedaje,
jak szybko stworzyć skuteczne teksty sprzedażowe dla produktów i usług,
jak projektować microcopy w usługach cyfrowych i aplikacjach,
jak krok po kroku opracować infografikę na potrzeby content marketingu,
jak zadbać o to, by webinar stał się interaktywnym doświadczeniem, które odbiorcy będą pamiętać na długo po jego zakończeniu,
w jakim obecnie kierunku zmierzają działania content-marketingowe marek.
O języku reklamy oraz o perswazji i manipulacji rozmawiamy z prof. dr hab. Jerzym Bralczykiem, polskim językoznawcą, profesorem nauk humanistycznych, specjalistą w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, popularyzatorem poprawności języka.
Wojciech Szymański wyjaśnia, jak krok po kroku opracować strategię content-marketingową w 2021 r., jak zarządzać budżetem, aby osiągnąć najlepsze efekty oraz jakie są najczęstsze błędy i problemy związane z zastosowaniem marketingu treści.
Poszukujące contentu idealnego Kinga Duda oraz Karolina Chojnacka radzą, jak w czasach nadmiaru stworzyć angażujące treści i dopasować je do odbiorcy.
Karol Wójcik wyjaśnia, w jaki sposób przygotować strategię SEO-CM, która pomoże przyciągnąć wartościowy ruch i zwiększyć sprzedaż.
O tym, kiedy warto wdrożyć strategię recyklingu treści oraz o gotowych pomysłach na recykling treści oraz evergreen content opowiada Izabela Jułga.
Ewa Dudek dzieli się wskazówkami, jak za pomocą contentu skupić uwagę klienta i go zaangażować.
Wiedzą, jak tworzyć na Facebooku nieszablonowy social content, który angażuje i sprzedaje dzieli się Konrad Chowratowicz. Zdradza także, jak rozwiązać problem braku zaangażowania pod treściami publikowanymi w mediach społecznościowych.
Marcin Kalkhoff w swoim felietonie zdradza, dlaczego każda treść (coś) sprzedaje, ale nie zawsze to, co chcesz.
Małgorzata Szoka tłumaczy, jak i jakie narzędzia wykorzystać, aby szybko stworzyć skuteczne teksty sprzedażowe dla produktów i usług.
O tym, czy do każdego można mówić prostym językiem, jak odróżnić język trudny od bełkotu oraz jakie korzyści będzie miała organizacja, jeżeli uprości swój język, rozmawiamy z dr Tomaszem Piekotem, językoznawcą, współwłaścicielem firmy Logios, trenerem prostego języka, upraszczaczem tekstów i lingwistycznym stand-uperem.
Tajniki projektowania microcopy w usługach cyfrowych i aplikacjach zdradza Wojciech Aleksander.
Z Magdaleną Ziarko przechodzimy krok po kroku proces opracowywania infografiki na potrzeby content marketingu.
Claudia Ordecki wyjaśnia, jakie korzyści niesie nieszablonowe podejście do organizacji webinarów i jak zadbać o to, by webinar stał się interaktywnym doświadczeniem, które odbiorcy będą pamiętać na długo po jego zakończeniu.
Kierunki, w jakich zmierzają działania content-marketingowe marek, zdradza w swoim felietonie Jacek Szlak.
Numer zawiera dodatek specjalny „Social selling w B2B”, z którego dowiesz się m.in.:
jak zaplanować i wdrożyć program socialsellingowy w firmie,
czym pamiętać podczas integracji działań marketingowych ze sprzedażowymi,
jak marketer może wesprzeć handlowców w budowaniu ich marek osobistych,
jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji biznesowej na LinkedInie,
jaka jest recepta na sukces komunikacyjny na LinkedInie.
Czy social selling jest dla każdego? Co powinni wiedzieć o nim sprzedawcy, a co – marketerzy oraz zarządzający? Co jest niezbędne do wprowadzenia skutecznego procesu socialsellingowego w firmie? Na te m.in. pytania w „Forum Marketera+” odpowiadają eksperci – Igor Bielobradek, Tomasz Dreslerski, Grzegorz Piwowar, Joanna Waszak, Ilona Witczak-Wilińska, Magdalena Wosińska-Marzec – którzy na co dzień odpowiadają za prowadzenie i rozwój programów socialsellingowych.
Marcin Sokołowski wyjaśnia, jak krok po kroku opracować program socialsellingowy w firmie oraz jak gromadzić, kategoryzować i promować content, by wykorzystać skalę, wiedzę, doświadczenie i potencjał całej firmy, a jednocześnie kontrolować jakość treści i skuteczność ich dystrybucji.
Joanna Waszak daje 7 najważniejszych wskazówek dla osób, które wprowadzają program social selling w firmie.
Czym jest marka osobista handlowca i co daje firmie świadome budowanie marki osobistej pracowników działu sprzedaży wyjaśnia Łukasz Kosuniak.
Bartłomiej Machnik nie tylko wylicza, jakie są najczęściej popełniane błędy w komunikacji biznesowej na LinkedInie, ale podpowiada również, jak osiągnąć sukces komunikacyjny na tej platformie.
Edyta Kowal prezentuje Antyporadnik ze szczyptą czarnego humoru, czyli jak nie nawiązywać relacji B2B.
W cyklu „#porozmawiajmyomarce” rozmawiamy z Brendą Bence, doświadczonym praktykiem w dziedzinie brandingu oraz pasjonatką budowania marki i przywództwa, a także współpracy między tymi dwiema sferami. Autorka książki „The Forgotten Choice” zdradza, jaka jest nowa rola lidera w zmieniającej się rzeczywistości, jak rozwijać markę osobistą, a także jakie błędy związane z brandingiem najczęściej popełniają marki.
W tym wydaniu znajdziesz też:
Artykuł Joanny Burdek, w którym wyjaśnia, czym jest brand purpose i dlaczego marki, które istnieją dla klientów, prosperują lepiej.
Dr Adam Zemełka pisze onieetycznej retoryce w marketingu i o tym, jak często padasz ofiarą manipulacji i jak na to zaradzić.
Jolanta Piela zdradza, co jest największym wrogiem naszych możliwości oraz podpowiada, jak radzić sobie z problemami i wyzwaniami.
Paula Sołtysiak oraz Monika Wasilonek radzą,jakradzić sobie z mechanizmem bezlitośnie wysokich standardów.