Numer 1 (69) styczeń-luty 2025
Temat numeru: Wideomarketing praktycznie. Jak tworzyć i promować treści wideo online
Liczba stron: 206
Z tematu numeru „M+” 69 dowiesz się m.in.:
- jak planować, optymalizować i analizować działania wideo online w 2025 r.,
- jak produkować profesjonalne wideo z rozsądnym budżetem,
- jak dystrybuować i optymalizować własne treści wideo,
- jak tworzyć materiały wideo dla osób ze szczególnymi potrzebami,
- jak zaakceptować siebie w kadrze i lepiej wypaść na nagraniu,
- jakie ustawienia smartfona warto włączyć przed nagrywaniem,
- jakie są podstawowe parametry, które decydują o jakości nagrania,
- jakie są przydatne aplikacje i gadżety do tworzenia contentu wideo,
- jak oznaczać reklamę w wideo zgodnie z prawem i dobrymi praktykami,
- jak krok po kroku przygotować kampanię UGC,
- jak przygotować treści wideo z użytkownikami i fanami marki,
- jak za pomocą wideo budować wpływową markę osobistą na LinkedInie,
- jak skutecznie współpracować z influencerami przy tworzeniu treści wideo,
- jak tworzyć treści wideo na TikToka, aby skutecznie angażować odbiorców i generować dużą liczbę wyświetleń,
- jak wykorzystać wideo marketing do wsparcia sprzedaży B2B,
- jak promować kanał i podcast wideo.
Z dodatku specjalnego o event marketingu dowiesz się m.in.:
- jak tworzyć niezapomniane wydarzenia w 2025 r.,
- jakie są trendy i zmiany w event marketingu w 2025 r.,
- jakie są największe wyzwania dla marketerów w 2025 r.,
- jakie są najczęstsze błędy, które warto wyeliminować,
- w jakie narzędzia i rozwiązania warto zainwestować,
- jak opracować precyzyjny i jasny brief dla eventu,
- jakie błędy w komunikacji popełniają organizatorzy eventów i jak ich unikać,
- jakie korzyści przynosi analiza wyników wydarzenia i jakie wskaźniki warto uwzględnić w procesie ewaluacji,
- jak pozyskać wsparcie od partnerów wydarzenia,
- jakie są eventowe trendy w handlu detalicznym i na co warto postawić,
- jak dzięki designowi i muzyce stworzyć atmosferę eventu, która zapadnie w pamięć uczestnikom i zachęci ich do dzielenia się wrażeniami,
- jak zaprojektować przyjazne i relaksujące środowisko wydarzenia, które pozwoli uczestnikom odpocząć od technologii,
- jak wykorzystać nowoczesne narzędzia podczas planowania i organizacji konferencji offline,
- z jakich aplikacji i rozwiązań warto używać w celu urozmaicenia eventu,
- jakie są największe wyzwania we współpracy obiektów z organizatorami eventów,
- jakie są najczęstsze koszty dodatkowe organizacji eventów.