Numer 3 (59) maj-czerwiec 2023
Temat numeru: Skuteczna i odpowiedzialna komunikacja
Liczba stron: 108
Z „M+” 59 dowiesz się m.in.:
- na czym polega odpowiedzialna komunikacja,
- jak zadbać o dostępność cyfrową treści,
- czym jest prosty język i jak go stosować w marketingu oraz komunikacji wewnętrznej,
- jak budować świadomość marki z dbałością o spójność komunikacji,
- czym jest brand one pager i jak krok po kroku go przygotować,
- jak dobrze zrozumieć potrzeby odbiorców z różnych grup pokoleniowych,
- czym jest model ORB i jak wykorzystać go w marketingu,
- jak działania PR-owe mogą zwiększyć widoczność i zasięg kampanii marketingowyc,
- jakie kanały społecznościowe sprawdzą się w komunikacji z konkretną grupą docelową,
- jakie trendy obowiązują w social mediach w 2023 r.,
- jak wykorzystać marketingowy i sprzedażowy potencjał Pinteresta,
- dlaczego łamanie tabu na TikToku jest szansą dla marketerów,
- jak budować wokół marki zaangażowaną społeczność,
- jak przełamać bierność zakupową klienta B2B za pomocą insightu komercyjnego,
- jak usprawnić komunikację wewnętrzną w małej, średniej i dużej firmie.